امریکا به تعرض به سایر کشورها اعتراف کرد

© iStock.com / Toshe_OЗдания Конгресса США в Вашингтоне, округ Колумбия, США
Здания Конгресса США в Вашингтоне, округ Колумбия, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2024
عضو شوید
مشاور سابق پنتاگون اظهار داشت که امریکا باید از "شبیه سازی" دیگر کشورها مطابق با علاقمندی خود امتناع ورزد.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس مک گرگور مشاور سابق پنتاگون در شبکه اجتماعی "ایکس" نوشت که ایالات متحده باید از دنبال نمودن سیاست های جنگ طلبانه برای گسترش نفوذ سیاسی خود در مناطق دوردست خودداری نماید.
او نوشت: "ما باید از حمله به کشورهای دیگر و تلاش برای "شبیه سازی" اجباری مردم آنها به خود ما دست برداریم".
پیش از این، نیکلای پاتروشف، سرمنشی شورای امنیت روسیه گفته بود که مدت‌هاست که ایالات متحده از نظر تعداد حملات نظامی در نقاط مختلف جهان و نقض حاکمیت سایر کشورها از لقب "قهرمان" جنگی برخوردار شده است.
مسکو همچنین چندین بار خاطرنشان کرده است که ایالات متحده و کشورهای ناتو سیاست تهاجمی و توسعه طلبانه را در قبال روسیه دنبال می کنند و به دنبال گسترش بلاک نظامی به شرق و استقرار قوا و تسلیحات خود در نزدیکی سرحدات روسیه هستند.
قابل ذکر است که پوتین در مصاحبه با کارلسون به تفصیل توضیح داد که مسکو قصد حمله به کشورهای ناتو، به ویژه پولند، لتونیا یا سایر کشورهای حوزه بالتیک را ندارد و در جامعه غربی، سیاستمداران مرتباً مردم خود را با تهدید روسیه می‌ترسانند و توجه را از مشکلات داخلی منحرف می کنند.
رئیس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد: "کشورهای غربی میدانند که شکست استراتژیک روسیه در مناقشه با اوکراین غیرممکن است، بنابراین با درک این موضوع، آنها باید به گام‌های بعدی خود فکر کنند. مسکو آماده دیالوگ است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала