سخن تکان دهنده ای کارشناس انگلیسی درباره ای روسیه

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Ударные вертолеты Ка-52 ВКС России, задействованные в специальной военной операции на Харьковском направлении, на полевом аэродроме
Ударные вертолеты Ка-52 ВКС России, задействованные в специальной военной операции на Харьковском направлении, на полевом аэродроме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2024
عضو شوید
قدرت روسیه در حال افزایش است و غرب به دنبال منابع مالی برای دفاع است.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیس پیج، ستون نویس دیلی تلگراف می نویسد: در حالی که غرب برای پیدان کردن منابع مالی برای دفاع تلاش می کند، قدرت روسیه در حال رشد است.
این نشریه نوشته است: "در دموکراسی‌های اروپای غربی، ما - به صراحت بگویم - آنقدر به دولت‌های رفاهی متورم خود وابسته هستیم که تنها می‌توانیم پول‌هایی را برای دفاع جمع کنیم".
A woman carrying a pink umbrella walks across Westminster Bridge, with the Palace of Westminster in the background as it begins to snow in London, Friday, Jan. 18, 2013 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2024
بریتانیا در نبرد با روسیه تنها چند ماه دوام می آورد
نویسنده بر این باور است، که در عین حال، پتانسیل نظامی روسیه تنها در حال رشد است. غرب، به احتمال زیاد، منطقی نیست که یک صنعت بزرگ برای تولید پوسته ایجاد کند، که بتواند آتش اسلحه های اوکراینی را برای همیشه حفظ کند، زیرا این احتمال وجود دارد که در آینده نسبتاً نزدیک اوکراین با کمبود جمعیت روبرو شود.
این نویسنده چنین نتیجه گیری می کند: "سپس متأسفانه باید روی دفاع خودمان تمرکز کنیم".
در آغاز ماه مارچ، جان هیلی، نماینده پارلمان بریتانیا گفت، که بریتانیا به دلیل وضعیت نیروهای مسلح آماده رویارویی با روسیه نیست. در سال های پسین، روسیه بارها نگرانی خود را درباره ای تجمع نیروهای اتحاد در اروپا ابراز کرده است. در بروکسل، گسترش ابتکارات با نیاز به "محور تجاوز روسیه" توضیح داده می شود.
در عین حال، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین بارها تاکید کرده است، که روسیه هیچ قصدی برای یورش به کشورهای ناتو ندارد و سیاستمداران غربی به طور پیهم مردم آنها را با تهدید خیالی روسیه می ترسانند تا توجه را از مشکلات داخلی منحرف کنند. به گفته پوتین، کشورهای غربی شروع به درک این موضوع کرده اند که شکست راهبردی روسیه در درگیری با اوکراین غیرممکن است، بنابراین آنها باید به گام های بعدی فکر کنند، در حالی که مسکو آماده گفتگو است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала