زیر آب رفتن خانه ها پس از شکسته شدن بند در یکی از شهرهای اورنبورگ روسیه + ویدیو

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники службы медицины катастроф в Раменском районе Московской области
Сотрудники службы медицины катастроф в Раменском районе Московской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2024
عضو شوید
از شهر سیل زده ای اورسک، واقع در ولایت اورنبورگ روسیه ، بیش از 700 نفر از آن میان 210 کودک تخلیه شدند.
به گزارش اسپوتنیک، شهرداری اورسک در کانال تلگرامی اش نوشت: "711 نفر از آن میان 210 خردسال تخلیه شدند. 257 نفر در مراکز اسکان موقت هستند که 76 کودک هستند، افراد در حال ورود هستند. بس ها در جای رویداد مشغول به کار هستند، آنها از جای پیاده شدن از قایق ها و موتر ها تا نقاط اسکان موقت حرکت می کنند".
در حال حاضر، بیش از 2400 ساختمان مسکونی به زیر آب رفته اند
دفتر شهردار اورسک گفت: روز جمعه، در منطقه خیابان اورنبورگسکایا، یک بند که شهر را از رودخانه اورال نگهبانی می کرد شکست. شهردار واسیلی کوزوپیتسا تصریح کرد، که این بند از دو جای آسیب دیده است. نیمی از بخش قدیمی شهر اورسک زیر آب رفته است و خطر جدا شدن این منطقه از بخش جدید شهر وجود دارد.
اکنون تخلیه دسته جمعی مردم صورت گرفته است، مراکز اسکان موقت برای آنها تدارک دیده شده است. در مجموع 4258 خانه و 10987 نفر در منطقه سیل زده گرفتار شدند. شماری از ساختارهای شبکه برق رسانی زیرآب رفته و برق چندین منطقه قطع شده است.
بامداد شنبه، سطح آب رودخانه اورال در اورسک بحرانی شد و به 9.27 متر رسید. به گفته کارشناسان، آب بین یک و نیم تا دو هفته دیگر از شهر بیرون می شود. 531 نفر از جمله 216 امدادگر وزارت رویدادهای اضطراری روسیه ، 125 دستگاه تجهیزات و 75 فروند شناور در محل مشغول به کار هستند. در اورسک، مانند کل ولایت اورنبورگ، وضعیت اضطراری اعلام شده است.
برپایه آخرین خبر رسیده جسدهای سه نفر در شهر سیل زده اورسک پیدا شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала