نظر ماسک در مورد ایده پیوستن اوکراین به ناتو

© AP Photo / Matt Rourkeپرواز استارشیپ و ورشکستگی اسپیس ایکس : پیش‌بینی‌های ایلان ماسک برای سال 2022
پرواز استارشیپ و ورشکستگی اسپیس ایکس : پیش‌بینی‌های ایلان ماسک برای سال 2022  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2024
عضو شوید
ماسک ایده پیوستن اوکراین به ناتو را با شروع فیلم درباره آخرالزمان هسته‌ای مقایسه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، کارآفرین امریکایی، ایده پیوستن اوکراین به ناتو را در شبکه اجتماعی X با شروع فیلم درباره آخرالزمان هسته‌ای مقایسه کرد.
او در مورد اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده در مورد چشم انداز ورود این کشور به بلاک نظامی، گفت: "دقیقاً فیلم درباره آخرالزمان هسته ای از این طریق شروع می شود.
یک مقام امریکایی روز پنجشنبه گفت که هدف از نشست جون ناتو در واشنگتن کمک به "ساختن پل" برای عضویت اوکراین در این ائتلاف است.
ماسک به پیام خود گزیده ای از فیلم آمریکایی "روز بعد" را پیوست که جنگ هسته ای بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی را به تصویر می کشد.
در ماه مارچ، جنرال راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو، گفت که موضوع عضویت اوکراین در این ائتلاف حل شده است، اما بحث‌ها درباره "چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد و چه چیزی برای این امر لازم است" ادامه دارد.
در پایان سپتامبر 2022، ولادیمیر زلنسکی از ثبت درخواست برای پیوستن اوکراین به بلوک به صورت تسریع خبر داد. همزمان، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو تاکید کرد که عضویت کامل این کشور در این ناتو در زمان درگیری مسلحانه غیرممکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала