- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

انهدام و رهگیری 53 پهپاد اوکراینی بر فراز مناطقی در روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پدافند هوایی
پدافند هوایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از رهگیری و انهدام 53 پهپاد اوکراینی بر فراز مناطقی در روسیه توسط سامانه‌های دفاع هوایی در شب گذشته خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شب گذشته 53 پهپاد اوکراینی بر فراز مناطقی در روسیه از جمله 44 پهپاد بر فراز منطقه روستوف و همچنین بر فراز مناطق ساراتوف، کورسک و بلگورود هر کدام یک فروند و 6 فروند دیگر بر فراز قلمرو کراسنودار توسط سامانه‌های دفاع هوایی روسیه رهگیری و منهدم شدند.
پیش از این، واسیلی گلوبف، فرماندار روستوف، گزارش داده بود که نیرو های دفاع هوایی، بر اساس اطلاعات اولیه، بیش از 40 هدف را در منطقه موروزوفسکی منهدم کردند. در نتیجه این حمله، یک پست برق آسیب دید.
علاوه بر این، رومن بوسارگین، رئیس منطقه ساراتوف تاکید کرد که هنگام سقوط پهپاد سرنگون شده، هیچ تلفات جانی یا تخریب زیرساخت‌ها وجود نداشته است.
نیروهای مسلح اوکراین مرتباً سعی می کنند با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به اهدافی در خاک روسیه حمله کنند و نیروهای پدافند هوایی اقدامات آنها را سرکوب می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала