اسرائیل در یک روز به 30 هدف در نوار غزه حمله کرد

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ با بلندی های جولان از اسرائیل و نیتان یاهو حمایت میکند
ترامپ با بلندی های جولان از اسرائیل و نیتان یاهو حمایت میکند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2024
عضو شوید
قوای مسلح اسرائیل طی 24 ساعت گذشته به 30 هدف تندروهای فلسطینی در نوار غزه حمله کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، قوای مسلح اسرائیل اظهار داشت که اهداف این حملات که توسط طیارارت قوای هوایی اسرائیل انجام شد، تأسیسات نظامی، تونل‌های زیرزمینی، مقر قومانده، یک دیپوی مهمات و تعدادی دیگر از تأسیسات زیربنایی مورد استفاده رادیکال‌ها بود.
علاوه بر این، قوای اسرائیل حملات راکتی به شهرهای سدروت و عسکلون در جنوب این کشور را در شامگاه ثبت کرد و با حملات هوایی علیه در محاصره پاسخ داد.
عملیات فعال قوای اسرائیل در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه ادامه دارد؛ تانک های نیروهای دفاعی اسرائیل در آنجا تعدادی از تاسیسات زیرزمینی مورد استفاده رادیکال ها را منهدم کردند. نماینده قوای مسلح افزود که در آنجا نیروهای زمینی و هوایی تعدادی از رادیکال ها را ظرف 24 ساعت منهدم کردند.
پس از نفوذ شبه نظامیان حماس از نوار غزه به خاک اسرائیل در 7 اکتوبر 2023 که با کشته شدن ساکنان شهرک های سرحدی و گروگان گیری بیش از 240 گروگان همراه بود، اوضاع در خاورمیانه به شدت بدتر شد. رادیکال ها این حمله را پاسخی به اقدامات مقامات اسرائیلی علیه مسجد الاقصی در بیت المقدس دانستند. اسرائیل محاصره کامل غزه را اعلام کرد و حمله به نوار و مناطق خاصی از لبنان و سوریه را آغاز کرد و پس از آن عملیات زمینی را در غزه آغاز کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала