کشته و زخمی شدن 3 طالب در کابل از سوی نیروهای جبهه مقاومت

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی از کشته و زخمی کردن سه جنگجوی گروه طالبان در شهر کابل از سوی نیروهایش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان دیشب با نشر خبرنامه ای نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، ساعت 8:20 دقیقه امشب، 15 حمل، بر یک ایست‌بازرسی دشمن در ساحه کارته نو، از مربوطات حوزه هشتم امنیتی شهر کابل یورش بردند".
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2024
کشته و زخمی شدن 4 طالب در کابل از سوی نیروهای جبهه مقاومت
این جبهه در ادامه درباره تلفات جنگجویان طالبان و نیروهایش چنین نوشته است: "در نتیجه آن، 1 طالب تروریست کشته و 2 تروریست دیگر زخمی شدند. در این عملیات به افراد ملکی و نیروهای دلیر جبهه مقاومت ملی هیچ‌گونه آسیبی نرسیده است".
این جبهه با یادآوری از یورش هایش بر جنگجویان گروه طالبان نوشته است: "پس از آغاز سال جدید خورشیدی عملیات نظامی نیروهای جبهه مقاومت ملی بر طالبان تروریست در کشور به خصوص در شهر کابل نسبت به گذشته افزایش داشته و دشمن را متحمل تلفات سنگین کرده است. نیروهای جبهه مقاومت ملی در سال گذشته خورشیدی با راه‌اندازی دست‌کم 150 عملیات نظامی بر گروه تروریستی طالبان در 17 ولایت کشور به بیش از 400 طالب تروریست تلفات کرده‌اند".
این جبهه همچنان خاطر نشان کرده است، که نیروهای جبهه مقاومت ملی، عملیات‌های هدفمند خود را با هدف نابودی تروریستان و برچیدن بساط ظلم و جنایت گروه تروریستی و سفاک طالبان، در مناطق مختلف کشور طرح و اجرا می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала