رسیدن پیوندهای روسیه و ناتو در سطح رویارویی مستقیم

© Sputnik / Илья ПиталевЗаместитель руководителя администрации президента РФ, пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков перед началом встречи лидеров России и Армении на полях саммита Евразийского экономического союза (25 мая 2023). Москвa
Заместитель руководителя администрации президента РФ, пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков перед началом встречи лидеров России и Армении на полях саммита Евразийского экономического союза (25 мая 2023). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت: پیوندهای روسیه و ناتو در واقع به سطح تقابل مستقیم رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت، که پیوندهای روسیه و ناتو در واقع به سطح رویارویی مستقیم رسیده است.
Церемония открытия Justice Eagle 19 в Румынии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2024
آمادگی ناتو در شرق اروپا برای درگیری با روسیه
پسکوف در پاسخ به این پرسش که وضعیت پیوندهای روسیه با ناتو را چگونه ارزیابی می کند، خطرات تشدید تنش چقدر زیاد است و چشم انداز آن چیست؟ گفت: " در واقع اکنون این پیوندها به سطح رویارویی مستقیم رسیده است. کشورهای ناتو، خود ائتلاف دیگر چیزی نیست که دائماً در حال رشد باشد، بلکه در حال حاضر درگیر درگیری در پیرامون اوکراین است. ناتو به حرکت خود به سوی مرزهای ما و گسترش زیرساخت های نظامی خود به سوی مرزهای ما ادامه می دهد".
پسکوف: ناتو به انجام وظایف خود ادامه می دهد، این یک عامل بی ثبات کننده است
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت، که ناتو که به عنوان ابزاری برای تقابل ایجاد شده است، به نشان دادن ماهیت خود و انجام وظایف خود ادامه می دهد؛ این به امنیت کمک نمی کند، اما عاملی بی ثبات کننده است.
پسکوف گفت: "در اصل، ناتو به نشان دادن ماهیت خود ادامه می دهد، زیرا ناتو به عنوان یک اتحاد، پیکربندی، ایجاد و اداره شده توسط ایالات متحده امریکا به عنوان ابزاری برای رویارویی در درجه اول در قاره اروپا در نظر گرفته شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала