خانم عضو کانگرس امریکا به پاکت جدید کمک به کیف مخالفت کرد

CC0 / Pixabay / برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
عضو شوید
:WSJ یکی از اعضای اوکراینی کانگرس امریکا از تخصیص بسته کمکی به کیف حمایت نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، نسخه امریکایی وال استریت ژورنال می نویسد، ویکتوریا اسپارتز، نماینده اوکراینی الاصل کنگرس گفت که از بسته کمکی جدید به ارزش 60 میلیارد دالر برای کیف حمایت نخواهد کرد. "
در این مقاله آمده است: "تنها قانونگذار آمریکایی متولد اوکراین در مورد افزایش کمک ها تردید دارد. او گفت که به بسته کمک پیشنهادی 60 میلیارد دالری برای کیف رای نخواهد داد."
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2023
بن بست کانگرس مانع ارسال کمک به اوکراین و اسرائیل می گردد
این روزنامه تصریح می‌کند که اسپارتز بارها اعلام کرده است که از جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، استراتژی واضح‌تری برای مشارکت این کشور در مناقشه اوکراین و همچنین کنترل بیشتر بر نحوه خرج کردن بودجه انتظار دارد. این نماینده کانگرس همچنین ترجیح می دهد که کمک های واشنگتن در قالب وام به کیف ارائه شود. " "
من اهمیت این نبرد و عواقب احتمالی در صورت پیروزی روسیه را درک می‌کنم، اما خیلی هم ساده‌لوح نیستم. اگر کنترل‌های مناسب نداشته باشیم، به اهداف خود نخواهیم رسید. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این جنگ‌های بی‌پایان " - اسپارتز به این نشریه توضیح داد.
در دسامبر گذشته، دولت ایالات متحده گزینه های خود را برای ارائه سلاح به اوکراین تمام کرد. در سال 2024، تنها یک بسته کمکی به ارزش 300 میلیون دالر به کیف منتقل شد. درخواست 60 میلیارد دالری کاخ سفید برای حمایت از اوکراین در انتظار تایید است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала