درخواست روسیه از سازمان ملل برای نکوهش مداخله غرب در انتخابات این کشور

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Аллея флагов возле здания ООН в Женеве, Швейцария
Аллея флагов возле здания ООН в Женеве, Швейцария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2024
عضو شوید
شورای فدراسیون از سازمان ملل خواست تا کارکردهای غرب برای مداخله در انتخابات روسیه را نکوهش کند.
به گزارش اسپوتنیک، شورای فدراسیون روسیه در نشست روز چهارشنبه خود درخواستی را به سازمان ملل و پارلمان های جهان تصویب کرد، که در آن از آنها خواسته می شود کارکردهای کشورهای جمعی غرب برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را نکوهش کنند.
پیش از این، دستورکار در پیوند به کمیته امور بین‌الملل و کمیسیون نگهبانی از حاکمیت دولت از سوی والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه داده شده بود.
Подсчет голосов на выборах президента РФ на избирательном участке №42 в Петропавловске-Камчатском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
77.49 درصد میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه
در متن درخواست شورای فدراسیون روسیه آمده است: "شورای فدراسیون مجمع فدرال فدراسیون روسیه از سازمان ملل متحد، سازمان‌های پارلمانی بین‌المللی و پارلمان‌های کشورهای خارجی می‌خواهد کارکردهای کشورهای غربی برای مداخله در آماده‌سازی و برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، برای جلوگیری از آزادی بیان شهروندان روسیه، و همچنین تشویق تروریسم و ​​افراط گرایی به منظور بی ثبات کردن اوضاع در روسیه در طول مبارزات انتخاباتی که از سوی واشنگتن هدایت و کنترل می شد را نکوهش نمایند".
سناتوران روسی خاطرنشان کردند، که این شورا "به شدت" تلاش های مداخله جویانه خارجی در آماده سازی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روسیه را که حتی "پیش از انتصاب" این انتخابات آغاز شده بود، نکوهش می کند.
مجلس اعلای پارلمان روسیه افزود: "سناتوران روسی از موضع اکثریت کشورهای جهان که از پشتیبانی از بیانیه ایالات متحده و شرکای آن در محکومیت سازماندهی انتخابات ریاست جمهوری در روسیه خودداری کردند، استقبال می کنند".
این درخواست همچنین تاکید می کند که اقدامات برای اخلال در انتخابات ریاست جمهوری در روسیه "همچنین توسط رژیم کی یف انجام شده است که توسط متصدیان ناتو تحریک شده است."
نمایندگان شورا توضیح دادند:"گروه‌های مسلح اوکراین به مراکز رای‌گیری در مناطق مرزی روسیه حمله کردند، آنها به طور فعال از هواپیماهای بدون سرنشین حامل مواد منفجره علیه اهداف غیرنظامی در نهادهای تشکیل دهنده روسیه در طول دوره انتخابات استفاده کردند و تلاش‌هایی برای دستیابی به موفقیت مسلحانه در این کشور صورت دادند. در نتیجه این اقدامات جنایتکارانه، غیرنظامیان از جمله کودکان کشته شدند".
یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری روسیه از 15 تا 17 مارچ برگزار شد. پس از بررسی 100 درصد پروتکل ها، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور کنونی 87.28 درصد از آرا را به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала