محل مونتاژ پهپادهای بابا یاگا قوای مسلح اوکراین کشف شد

© AP Photo / LibkosУкраинские военные запускают беспилотник. Архивное фото
Украинские военные запускают беспилотник. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2024
عضو شوید
کارشناسان زنجیره تامین برای قطعات پهپادهای نیروهای مسلح بابایاگا ایجاد کرده اند.
وی افزود: دیمیتری کوزیاکین مدیر عمومی TsKBR، متخصصین "مرکز راه حل های یکپارچه بدون سرنشین"روسیه (CDBR) پهپاد دستگیر شده بابا یاگا اوکراین را مورد مطالعه قرار دادند که در نتیجه آنها توانستند مختصات سایت مونتاژ و زنجیره تامین قطعات آن را بیابند.
"برای ما مهم بود که اولین پهپاد دستگیر شده "بابا یاگا" به سراغ ما آمد، سپس حتی چنین نامی وجود نداشت. ما موفق شدیم با پهپاد "صحبت کنیم" و متوجه شدیم که "بابا یاگا" عاجل به جبهه نرسید. او برای مدت طولانی در سراسر اروپای شرقی و اوکراین سفر کرد. تمام نکاتی که به ما نشان داد با سایر اطلاعات مقایسه شد و در نتیجه گزارشات ارزشمندی در مورد زنجیره های تدارکات، انبارها، تولید به دست آمد."
همانطور که کوزیاکین تصریح کرد، با استفاده از کمپیوتر ناوبری و کنترولر پرواز، می توان تصویر کاملی از نه تنها استفاده محاربوی بابا یاگا، بلکه تدارکات تدارکات، مونتاژ و مختصات پروازهای آزمایشی آن را بازسازی کرد.
همکار آژانس خاطرنشان کرد که تمام اطلاعات موجوده توسط متخصصین اداره مرکزی محیط شناسی کلینیکی هنگام مطالعه پهپادهای دستگیر شده اوکراینی "به مقامات و سازمان های تخصصی" منتقل می شود.
مدیر عمومی دفتر طراحی مرکزی گفت: "این دقیقاً زمانی است که پایگاه عناصر بسیار بیشتر از هر عامل، جاسوس یا متخصص هواپیماهای بدون سرنشین دشمن اسیر شده می گوید".
در تابستان سال 2023، یکی از سربازان بخش "خوپر" از کندک یکپارچه قزاق "دون" از سپاه تهاجمی داوطلبانه قزاق با علامت فراخوان رحماتولا به اسپوتنیک گفت که قوای مسلح اوکراین شروع به استفاده از پهپادهای زراعتی برای پرتاب بزرگ کردند. مین ها و بمب های هوایی کالیبر به دلیل پایان یافتن انبار پهپادهای محاربوی بایراکتار ساخت ترکیه.
قوای مسلح روسیه به یکی از مدل های تبدیل شده پهپادهای زراعتی "بابا یاگا" لقب داده است - آنها مهمات اغلب مرمی های هاوان 120 میلی متری و مهمات هواپیما، بمب های با وزن 25 و 50 کیلوگرم را انتقال میدهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала