اجساد سربازان اسرائیل در شفاخانه غزه کشف شد

© Sputnik / Alena NikolaenkoТела погибших 2-го мая в результате пожара в Доме профсоюзов на Куликовом поле в Одессе.
Тела погибших 2-го мая в результате пожара в Доме профсоюзов на Куликовом поле в Одессе.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2024
عضو شوید
پس از عقب نشینی ده ها جسد سربازان اسرائیل در شفاخانه الشفا غزه کشف شده است.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری فرانسه به نقل از وزارت صحت عامه فلسطین، پس از عقب نشینی قوای مسلح اسرائیلی، ده ها جسد در محوطه شفاخانه الشفا در شهر غزه پیدا کشف شده است.
پیش از این، فرانس پرس گزارش داده بود که قوای رژیم صهیونیستی تانک ها و ماشین های محاربوی خود را از قلمرو شفاخانه الشفاء خارج کرده و نیروهایش به سمت جنوب غربی شهر غزه مستقر شده اند.
پیشتر قوای رژیم صهیونیستی از عملیاتی در منطقه شفاخانه الشفا در شهر غزه خبر داده بود که اعضای ارشد حماس از آن برای فعالیت های تروریستی استفاده می کنند. قوای مسلح همچنین از اهالی غزه خواست مناطق نزدیک شفاخانه در جنوب منطقه تحت محاصره فلسطین را تخلیه کنند.
تشدید درگیری کنونی بین اسرائیل و فلسطین از 7 اکتوبر آغاز شد، زمانی که جنگجویان حماس به مناطق سرحدی در جنوب کشور یهودی نفوذ کردند و به سمت نظامیان و غیرنظامیان آتش گشودند و گروگان ها را گرفتند.
در پاسخ، وزارت دفاعی اسرائیل عملیات شمشیرهای آهنین را علیه حماس در نوار غزه آغاز کردند. قوای اسرائیل شهر غزه را محاصره کرد و منطقه تحت محاصره عملاً به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم شد. اسرائیل همچنین محاصره کامل این بخش را اعلام کرد: تامین آب، غذا، برق، دارو و سوخت متوقف شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала