ناتو: هیچ نشانه ای از یورش روسیه بر کشورهای این ائتلاف نمی بینیم

© AFP 2023 / Geoges GobetЗдание штаб-квартиры НАТО в Брюсселе
Здание штаб-квартиры НАТО в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
عضو شوید
رئیس کمیته نظامی ناتو گفت: هیچ نشانه ای وجود ندارد که روسیه بخواهد به یک کشور عضو ناتو یورش ببرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه بالتیک تایمز به نقل از راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو گفت: هیچ تهدید مستقیمی از سوی روسیه برای کشورهای عضو ناتو وجود ندارد.
این منبع گفت: "هیچ نشانه ای مبنی بر برنامه ریزی روسیه برای یورش به هیچ کشور عضو ناتو وجود ندارد. من فکر نمی کنم که تهدید مستقیمی وجود داشته باشد".
Церемония открытия Justice Eagle 19 в Румынии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2024
آمادگی ناتو در شرق اروپا برای درگیری با روسیه
رئیس کمیته نظامی ناتو خاطرنشان کرد: اعمال ماده پنجم منشور ناتو درباره ای دفاع دسته جمعی تنها در صورت یورش مستقیم به کشور عضو این بلوک امکان پذیر است.
در عین حال، به گفته بائر، "جاه طلبی های مسکو فراتر از اوکراین است"، بنابراین اتحاد "باید آمادگی بیشتری داشته باشد".
یادآوری می کنیم، که پسین ها غرب به طور فزاینده ای اظهاراتی درباره ای درگیری احتمالی روسیه و ناتو شنیده است. کرملین خاطرنشان کرد، که این کشور تهدیدی ایجاد نمی کند و کسی را تهدید نمی کند، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت.
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مصاحبه با تاکر کارلسون روزنامه نگار امریکایی توضیح داد، که مسکو قصد ندارد به کشورهای ناتو یورش ببرد، این هیچ فایده ای ندارد. رئیس دولت خاطرنشان کرد، که سیاستمداران غربی پیهم مردم خود را با تهدید خیالی روسیه می ترسانند تا توجه را از مشکلات داخلی منحرف کنند، اما "مردم باهوش به خوبی درک می کنند که این جعلی است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала