ریشخند سخنان بربوک درباره ای کشاندن ناتو به جنگ از سوی زاخارووا

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Мария Захарова на пресс-конференции министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова
Мария Захарова на пресс-конференции министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پس از سخنان وزیر امور خارجه آلمان درباره ای کشاندن ناتو به جنگ، خواستار خرید کتاب درسی برای او شد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه، در روشنگری سخنان آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته می‌خواهد ناتو را به یک درگیری بکشاند، به او سفارش کرد، که برایش نقشه و کتاب درسی تاریخ بخرد و به او یادآوری گسترش ائتلاف کرد.
پیشتر تاگس اشپیگل گزارش داده بود، که وزیر امور خارجه آلمان در مصاحبه با گروه رسانه ای فونک گفته بود، که هدف پوتین از بین بردن موجودیت اوکراین به عنوان یک کشور مستقل و کشاندن ناتو به جنگ بوده و هست.
Церемония открытия Justice Eagle 19 в Румынии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2024
آمادگی ناتو در شرق اروپا برای درگیری با روسیه
زاخارووا گفت: "می‌خواهم از بربوک بپرسم: آیا او نمی‌داند که این پایگاه‌های روسیه نبودند که کشورهای ناتو را احاطه کردند، بلکه ناتو بودند که در امتداد محیط روسیه به سوی شرق گسترش یافتند؟ برای آنالنا یک نقشه، یک کتاب تاریخی و مقداری ساجق بخرید تا درباره ای این نوع مزخرفات صحبت نکند".
یادآوری می کنیم، که پسین ها ایده هایی درباره ای درگیری مسلحانه مستقیم بین اتحاد و فدراسیون روسیه به طور فزاینده ای در غرب شنیده می شود. کرملین خاطرنشان کرد، که فدراسیون روسیه تهدیدی ایجاد نمی کند، کسی را تهدید نمی کند، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت.
افزون بر این، در سال های پسین، فدراسیون روسیه به کار های بی پیشینه ای ناتو در نزدیکی مرزهای غربی خود اشاره کرده است. این ائتلاف در حال گسترش ابتکارهایش است و آن را "مهار تجاوز روسیه" می نامد. مسکو بارها نسبت به افزایش نیروهای اتحاد در اروپا ابراز نگرانی کرده است. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، که روسیه همچنان برای گفت و گو با ناتو باز است، اما بر مبنای یکسان، در حالی که غرب باید روند نظامی کردن قاره را کنار بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала