زاخارووا: رفتار غیراخلاقی نمایشی آمریکا به یک هنجار تبدیل شده است

© SputnikМария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa
Мария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2024
عضو شوید
سخنگوی وزرات امور خارجه روسیه می‌گویدرفتار غیراخلاقی آشکار در دموکراسی‌های لیبرال به "یک امر معمول جدید" تبدیل شده است."
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزرات امور خارجه روسیه در واکنش به بیانیه کاخ سفید مبنی بر اینکه ایالات متحده قصد ندارد پس از حمله تروریستی در کروکوس به روسیه کمک امنیتی کند، پاسخ داد.
زاخارووا، در کانال تلگرامی خود پس از اعلام کاخ سفید مبنی بر اینکه هیچ برنامه ای برای کمک به روسیه در زمینه امنیتی در پی حمله تروریستی در سالن کروکوس وجود ندارد، خاطرنشان کرد: "رفتار غیراخلاقی نمایشی برای دموکراسی های لیبرال به یک هنجار تبدیل شده است."
پیشتر جان کربی، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری گفته بود که ایالات متحده قصد ندارد پس از حمله تروریستی در منطقه مسکو به روسیه کمک امنیتی کند.
زاخارووا در مورد بیانیه کاخ سفید گفت: "رفتار غیراخلاقی تظاهرات به موضوع "عادی جدیدی" در دموکراسی‌های لیبرال تبدیل شده است."
تیراندازی و آتش سوزی در شامگاه 22 مارچ قبل از اجرای کنسرت در سالن کنسرت کروکوس سیتی هال در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داد. خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این حادثه بود گزارش داد که چند مرد مسلح بدون ماسک به داخل سالن هجوم بردند، آنها در محدوده نقطه خالی به مردم شلیک کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.
بر اساس آخرین اطلاعات کمیته تحقیق، 137 نفر فوت کردند که سه نفر از آنها کودک بودند. سردبیر گروه رسانه ای راسیا یوودنیا مارگاریتا سیمونیان، از افزایش تعداد قربانیان به 143 نفر خبر داد. بر اساس گزارش وزارت شرایط اضطراری، 152 نفر در نتیجه این حمله تروریستی زخمی شدند. 24 مارچ روز عزای ملی اعلام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала