پوتین: 11 نفر پس از یورش تروریستی کروکوس دستگیر شدند

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание концертного зала "Крокус Сити Холл", Россия
Здание концертного зала Крокус Сити Холл, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره ای افرادی که پس از یورش تروریستی در کروکوس دستگیر شدند روشنگری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: پس از یورش تروریستی در سالن کنسرت کروکوس سیتی هال، 11 نفر دستگیر شدند.
پوتین پس از یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس در پیرامون مسکو در سخنرانی خود خطاب به روس ها گفت: "در مجموع 11 نفر دستگیر شدند، سرویس امنیت فدرال روسیه و دیگر سازمان های مجری قانون در تلاش هستند تا کل پایگاه همدست تروریستان را کسانی که برای آنها وسایل حمل و نقل فراهم کرده اند، راه های گریز از صحنه جنایت را مشخص کرده اند، انبارها، مخفیگاه‌هایی با سلاح و مهمات آماده کرده اند، پیدا و دستگیر کنند".
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному Собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
سخنان پوتین پس از یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس در پیرامون مسکو به روس ها
یادآوری می کنیم، که سرویس امنیت فدرال روسیه عصر جمعه گزارش داد، که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است.
برپایه آخرین داده های کمیته تحقیقات روسیه، 115 نفر جان باختند.
خبرنگار اسپوتنیک، که شاهد این حادثه بود گزارش داد، که حداقل سه مرد استتار شده و بدون ماسک از طریق غرفه ها وارد سالن شدند، آنها به مردم تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.
به گفته مرکز اطلاعات مرکزی سرویس امنیت فدرال روسیه، سلاح های مورد استفاده تروریستان در کروکوس از قبل در یک انبار آماده شده بود. پس از حمله تروریستی، جنایتکاران سعی کردند با یک خودرو فرار کنند و به سوی مرز روسیه و اوکراین حرکت کردند؛ آنها قصد داشتند از مرز گذشته و تماس های مربوطه در طرف اوکراینی داشتند.
بر اساس اعلام مرکز عملیات مرکزی سرویس امنیت فدرال روسیه، در نتیجه اقدامات سرویس های ویژه و افسران انتظامی، 11 نفر از جمله 4 تروریست که مستقیما در این حمله تروریستی نقش داشتند، بازداشت شدند. چهار تروریست در منطقه بریانسک ظرف چند ساعت از یکدیگر بازداشت شدند. بازداشت شدگان در حال حاضر به مسکو منتقل می شوند.
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف گفت، که ولادیمیر پوتین در اولین دقایق از تیراندازی به کروکوس مطلع شد و او دائماً از طریق کلیه خدمات مربوطه در مورد آنچه اتفاق می افتد و اقدامات انجام شده اطلاعات دریافت می کند.
سپس سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری گزارش داد، که رئیسان سرویس امنیت فدرال روسیه، وزارت امور داخله، کمیته تحقیقات و گارد روسیه به پوتین در مورد پیشرفت تحقیقات در مورد حمله تروریستی گزارش دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала