پیام سوگمندانه خط سوم افغانستان به خاطر یورش تروریستی پیرامون مسکو

© © Sputnikبریالی نصرتی رئیس حرکت ملی خط سوم
بریالی نصرتی رئیس حرکت ملی خط سوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
عضو شوید
خط سوم افغانستان با فرستادن پیامی همدردی به ملت و رئیس جمهور روسیه نوشته است: کشتن بیش از صد شهروندان روسیه را در شهر کروکوس در پیرامون مسکو با شدیدترین کلمات تقبیح می نماییم.
به گزارش اسپوتنیک، بریالی نصرتی رهبر حرکت خط سوم افغانستان با فرستادن پیامی به خبرگزاری اسپوتنیک نوشته است: انسان کشی و در کُل تروریسم بد و توجیه ناپذیر است!
این حرکت نوشته است: "کشتن بیش از صد شهروندان روسیه را در شهر کروکوس در حومه مسکو با شدیدترین کلمات تقبیح می نماییم !".
Возгорание в концертном зале Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
لحظه به لحظه با کروکوس؛ 143کشته و بیش از 121 زخمی/ دستگیری تروریستان/ واکنش ها + ویدیو و نگاره ها
در ادامه این پیام آمده است: "حرکت ملی خط سوم انزجار کامل شان را از ترور وحشیانهء شهروندان روسی ابراز داشته، خود را در غم خانواده ها و دیگر بازماندگان و سوگواران این رویداد المناک بامردم روسیه شریک میدانیم و عرض تسلیت داریم".
در ادامه ای این پیام آمده است: "شما بهتر اطلاع دارید که مردم بی گناه افغانستان بیش از چهار دهه میشود که قربانی این تروریسم فاجعه بار استند. پس امروز درد جانکاه خانواده ها و وابستگان این قربانیان را که مظلومانه بدست قاتلان متعصب و کوردل به خاطر اندیشه کور، ضد مدنیت و پیشرفت انسانی، جان های شیرین شان را از دست دادند، بهتر از هر کس دیگر درجهان درک می کنند و به شما سوگواران از ته دل غم شریکی صمیمانهء قلبی خویش را ابراز می دارند".
در پایان این پیام آمده است: "حرکت ملی خط سوم به مثابهء صلح خواهان جامعهء بلادیدهء افغانستان برضد هرچه تروریست است و در هر کجای دنیا که باشد قرار داشته با صلح خواهان همگام است و هم صدا! روسیه و در کُل دنیا را عاری از تروریستان و صلح ستیزان خواهان استیم!".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала