واکنش صالح به حمله تروریستی در تالار کروکوس مسکو

© Photo / ارگامرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری
امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
عضو شوید
معاون پیشین ریاست جمهوری افغانستان می گوید که ما حمله تروریستی وحشیانه در مسکو را به شدت محکوم می کنیم و با دولت و مردم روسیه ابراز غم‌شریکی وهمبستگی داریم.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون پیشین ریاست جمهوری افغانستان حمله تروریستی در تالار کروکوس سیتی را محکوم کرد.
معاون پیشین رئیس جمهور افغانستان در ایکس نوشت:ما حمله تروریستی وحشیانه در مسکو را به شدت محکوم می کنیم و با دولت و مردم روسیه ابراز غم‌شریکی وهمبستگی داریم. ما امیدواریم و دعا می کنیم که سازمان های مجری قانون فدراسیون روسیه به ته این حمله تروریستی برسند و عاملان و دستان پشت آن را به دست عدالت بسپارند.
Оцепление и пожарные машины у концертного зала Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2024
واکنش کمیسر حقوق بشر به حمله تروریستی به تالار کروکوس سیتی در مسکو
وی نوشت: من فیلم حمله مسکو را در رسانه‌های اجتماعی دیدم و شباهت تکان‌دهنده‌ای با این دارد که چگونه طالبان دقیقاً همان نوع حملات تروریستی را در شهرهای ما برای بیش از دو دهه انجام دادند.
قابل ذکر است که سرویس امنیت فدرال روسیه عصر جمعه اعلام کرد که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در سالن کنسرت "کروکوس سیتی" در منطقه کراسنوگورسک مسکو در شمال غربی مسکو رخ داده است. بر اساس گزارش اف اس ب، تا کنون 40 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شده اند. کمیته تحقیقات روسیه یک پرونده جنایی در رابطه با این حمله تروریستی باز کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала