سخنان یکتن از مظنونان دستگیر شده درباره ای یورش بر سالن کروکوس + ویدیو

© Sputnik / Sergey Bobylev /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники силовых структур у концертного зала "Крокус Сити Холл", где произошла стрельба
Сотрудники силовых структур у концертного зала Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
عضو شوید
سردبیر ارشد سرویس رسانه ای راسیا سیوودنیا (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) ویدیوی دیگری از یکی از تروریستان یورش برنده بر کروکوس منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، برپایه ای ویدئویی که مارگاریتا سیمونیان از بازجویی این مظنون منتشر کرده است، فردی مظنون یورش برنده در کروکوس می پذیرد، که گردانندگانش به او وظیفه کشتن همه افراد حاضر در سالن را داده بودند.
این مظنون می پذیرد، که در تاریخ 4 مارچ از ترکیه وارد روسیه شده است.
وی همچنین گفت، که برای کشتن مردم به او 500 هزار روبل (5376 دالر) پیشنهاد شده است.
او در توضیح این ویدیو نوشت: "و اینجا رهبر غول هاست. شما هنوز این را ندیده اید".
فرد بازداشت شده در این ویدئو تاجیکی صحبت می کند، سخنان او از سوی یک زن ترجمه شده است.
Возгорание в концертном зале Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
لحظه به لحظه با کروکوس؛ 143کشته و بیش از 121 زخمی/ دستگیری تروریستان/ واکنش ها + ویدیو و نگاره ها
سرویس امنیت فدرال روسیه عصر جمعه گزارش داد، که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است.
برپایه آخرین داده های کمیته تحقیقات روسیه، 115 نفر جان باختند.
خبرنگار اسپوتنیک، که شاهد این حادثه بود گزارش داد، که حداقل سه مرد استتار شده و بدون ماسک از طریق غرفه ها وارد سالن شدند، آنها به مردم تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.
به گفته مرکز اطلاعات مرکزی سرویس امنیت فدرال روسیه، سلاح های مورد استفاده تروریستان در کروکوس از قبل در یک انبار آماده شده بود. پس از حمله تروریستی، جنایتکاران سعی کردند با یک خودرو فرار کنند و به سوی مرز روسیه و اوکراین حرکت کردند؛ آنها قصد داشتند از مرز گذشته و تماس های مربوطه در طرف اوکراینی داشتند.
بر اساس اعلام مرکز عملیات مرکزی سرویس امنیت فدرال روسیه، در نتیجه اقدامات سرویس های ویژه و افسران انتظامی، 11 نفر از جمله 4 تروریست که مستقیما در این حمله تروریستی نقش داشتند، بازداشت شدند. چهار تروریست در منطقه بریانسک ظرف چند ساعت از یکدیگر بازداشت شدند. بازداشت شدگان در حال حاضر به مسکو منتقل می شوند.
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف گفت، که ولادیمیر پوتین در اولین دقایق از تیراندازی به کروکوس مطلع شد و او دائماً از طریق کلیه خدمات مربوطه در مورد آنچه اتفاق می افتد و اقدامات انجام شده اطلاعات دریافت می کند.
سپس سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری گزارش داد، که رئیسان سرویس امنیت فدرال روسیه، وزارت امور داخله، کمیته تحقیقات و گارد روسیه به پوتین در مورد پیشرفت تحقیقات در مورد حمله تروریستی گزارش دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала