افزایش کشته شدگان رویداد تروریستی کروکوس به 93 نفر

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Оцепление и пожарные машины у концертного зала "Крокус Сити Холл", где произошла стрельба
Оцепление и пожарные машины у концертного зала Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
عضو شوید
کمیته تحقیق گزارش داد، که شمار کشته شدگان یورش تروریستی کروکوس به 93 نفر رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته بررسی فدراسیون روسیه (ICR) گزارش داد، که شمار افراد کشته شده در نتیجه یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو به 93 نفر افزایش یافته است و این شمار بیشتر افزایش خواهد یافت.
Возгорание в концертном зале Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
لحظه به لحظه با کروکوس؛ 143کشته و بیش از 121 زخمی/ دستگیری تروریستان/ واکنش ها + ویدیو و نگاره ها
در پیامی که روز شنبه در کانال تلگرامی این اداره ارسال شد، آمده است: "در حال حاضر شمار کشته شدگان 93 نفر مشخص شده است. شمار کشته شدگان همچنان افزایش خواهد یافت".
برپایه داده های نخستین از بررسی ها، "علت مرگ زخم های ناشی از گلوله و مسمومیت ناشی از مواد آتش زا بوده است".
در این گزارش آمده است: "همچنین مشخص شد که تروریستان از مایع آتش زا برای آتش زدن محوطه سالن کنسرت که در آن تماشاچیان از آن میان زخمیان حضور داشتند، کار گرفته اند".
شامگاه جمعه، سرویس امنیت فدرال گزارش داد، که تیراندازی و آتش‌سوزی در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است. مشخص شد که در آن زمان قرار بود کنسرت گروه پیک نیک در اینجا برگزار شود. کمیته بررسی پرونده جنایی در پیوند با این یورش تروریستی تشکیل داد. ماموران انتظامی در جای رویداد دست به کار هستند.
همانطور که خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این رویداد بود گفت: دستکم سه مرد با استتار و بدون ماسک از طریق غرفه ها وارد سالن شدند. جنایتکاران به مردم در محدوده نقطه خالی تیراندازی کردند و همچنین بمب های آتش زا پرتاب کردند. بر اساس آخرین آمار، 60 نفر کشته و بیش از صد نفر زخمی شدند.
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری گفت، که ولادیمیر پوتین در نخستین دقیقه ها از تیراندازی به کروکوس آگاه شد، او داده های درباره ای آنچه روی می دهد و گام های انجام شده از طریق تمام سرویس های پیوند دهنده دریافت می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала