شبکه برق اوکراین متحمل بزرگترین حملات در تاریخ شد + عکس

© Sputnik / Andrey SteninУчастники акций в поддержку евроинтеграции Украины на улице Грушевского в Киеве
Участники акций в поддержку евроинтеграции Украины на улице Грушевского в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2024
عضو شوید
"Ukrenergo": سیستم انرژی اوکراین متحمل بزرگترین حمله در تمام دوران شده است.
به گزارش اسپوتنیک، وادیم کودریتسکی، رئیس شرکت انرژی Ukrenergo، در برنامه تلویزیونی ملی گفت: سیستم انرژی اوکراین تحت قدرتمندترین حمله در تمام دوران قرار گرفته است.
وادیم کودریتسکی افزوده گفت: "حمله صبحگاه به سیستم انرژی اوکراین بزرگترین حمله در تمام دوران ها بود و با استفاده از تسلیحات ترکیبی مشخص می شود. حمله در مناطق مختلف اوکراین به نیروگاه های حرارتی و برق آبی و همچنین در اصلی انجام شد".
به گفته وی، آسیب به تاسیسات انرژی در بسیاری از مناطق ثبت شده است، به ویژه "شهر خارکف، که در آن مقیاس آسیب بیشتر از سایر مناطق است. وی خاطرنشان کرد که هدف، تاسیسات سیستم انرژی در مناطق مختلف اوکراین - تاسیسات تولیدی بوده است. کودریتسکی افزود که محدودیت عرضه انرژی در مناطق مختلف، عمدتاً در ساحل چپ دنیپر وجود دارد. او اطمینان داد که پس از آسیب به استیشن برق آبی دنیپر، "هنوز خطر پیشرفت سد وجود ندارد."
اوایل روز جمعه، وزارت انرژی اوکراین از حملات به سیستم انرژی خبر داد و آنها را بزرگترین حملات در چند وقت اخیر خواند.
همانطور که هلدینگ انرژی اوکراین DTEK قبلا گزارش داده بود، تعدادی از استیشن های حرارتی در اوکراین روز جمعه مورد اصابت قرار گرفت و تجهیزات این ناستیشن ها آسیب جدی دید. همانطور که رسانه های اوکراینی گزارش دادند، در تعدادی از مناطق این کشور هشدار حمله هوایی اعلام شد. صدای انفجار در مناطق ایوانو-فرانکیفسک، خملنیتسکی، وینیتسیا، لویو اوکراین و همچنین در کیف، خارکف، کریووی روگ و سومی شنیده شد. رسانه های اوکراینی از قطع برق در مناطق اودسا، کریووی روگ، کیرووگراد، خملنیتسکی، دنپروپتروفسک، سومی، دنپروپتروفسک و پولتاوا خبر دادند. علاوه بر این، شرکت Ukrhydroenergo اوکراینی گزارش داد که اعتصاب در استیشن برق آبی دنیپر و یک سد واقع در شهر Zaporozhye تحت کنترل قوای مسلح اوکراین ثبت شده است، خدمات حالت اضطرار در حال کار برای خاموش کردن آتش هستند.
Многоцелевой истребитель МиГ-31 с гиперзвуковой ракетой Кинжал на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
یورش نیروهای هوافضای روسیه با موشک های ابرصوت کینژال به هدف های در اوکراین
قوای مسلح روسیه در 10 اکتوبر 2022 - دو روز پس از حمله تروریستی به پل کریمه که به گفته مقامات روسی، پشت سر سرویس های ویژه اوکراین قرار داشت، حمله به زیرساخت های اوکراین را آغاز کردند. حملاتی علیه تأسیسات انرژی، صنایع دفاعی، قوماندانی نظامی و ارتباطات در سراسر کشور انجام می شود. از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین، گاهی در سراسر کشور اعلام شده است.
همزمان دیمیتری پسکوف، اعلام کرد که قوای روسی در نبرد با قوای مسلح اوکراین به ساختمان های مسکونی و زیربنا های اجتماعی حمله نمی کنند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала