دعوت روسیه از کارمند سابق وزارت خارجه آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل

© Sputnik / Valery Sharifulin/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Заседание Совета Безопасности ООН в штаб-квартире ООН в Нью-Йорке
Заседание Совета Безопасности ООН в штаб-квартире ООН в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
عضو شوید
روسیه کارمند سابق وزارت خارجه را به جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره اوکراین دعوت کرد
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در تلگرام خود نوشت: روسیه از متیو هو کارمند سابق وزارت خارجه آمریکا دعوت کرد تا به عنوان سخنران در نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد اوکراین در 22 مارس سخنرانی کند.
پولیانسکی گفت: ما یک سخنران بسیار جالب را به جلسه خود در مورد اوکراین که قرار است روز جمعه (22 مارچ) برگزار شود، دعوت کردیم . یعنی متیو هو. این یک تحلیلگر سیاسی مستقل است که در حال حاضر معاون مدیر شبکه رسانه ای آیکن هاور است. او یک کاپیتان سابق تفنگداران دریایی، یک مقام وزارت خارجه در افغانستان، یک کهنه سرباز جنگ عراق و یکی از اعضای ارشد هیئت افتخاری مرکز سیاست بین الملل است. او گفت که هو در سال 2009 در اعتراض به تشدید جنگ در افغانستان توسط ایالات متحده از وزارت خارجه استعفا داد.
پولیانسکی خاطرنشان کرد: متیو هو عضو هیئت مدیره بسیاری از سازمان‌ها در سراسر جهان است، از جملهVeterans for Peace وPeace Beyond، و یکی از اعضای وابسته متخصصان در زمینه اطلاعات و فکر سالم است.
پیش از این، پولیانسکی اظهار داشت که هیچ یک از تامین کنندگان تسلیحات رژیم کی‌یف نباید از مسئولیت فرار کنند و این موضوع در نشست آتی شورای امنیت سازمان ملل نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала