- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پاسخ پوتین درباره ای یورش های نیروهای مسلح اوکراین به زیرساخت های غیرنظامی

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием Федеральному Собранию
Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием Федеральному Собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه برنامه های خود را برای پاسخ به یورش های نیروهای مسلح اوکراین به زیرساخت های غیرنظامی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت، که روسیه می‌تواند به دشمنی که به زیرساخت‌های غیرنظامی یورش می برد، پاسخی مشابه بدهد، اما این کشور برنامه‌های ویژه ای خود را دارد.
Кандидат в президенты РФ, действующий президент РФ Владимир Путин выступает перед журналистами в своем избирательном штабе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
پوتین: همه ای تلاش های خرابکاران اوکراینی شکست خورد
پوتین در دیدار با مقام های مورد اعتماد گفت: "من پیش از این هم گفتم چرا دشمن دست به چنین اقداماتی می زند. البته، ما می‌توانیم در برابر زیرساخت‌های غیرنظامی، و در برابر همه اشیایی از این نوع که دشمن به آنها یورش می‌کند، به شکلی (با یورش ها) پاسخ دهیم. اما ما دیدگاه های خود را در اینباره و برنامه های خود را داریم. آنچه را که برنامه ریزی کرده ایم دنبال خواهیم کرد".
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که وظیفه اصلی تامین امنیت ساکنان است.
او چنین نتیجه گیری کرد: "در اینجا راه های گوناگونی وجود دارد، آنها آسان نیستند، اما ما آن را انجام خواهیم داد. البته، ما روی آن کار خواهیم کرد".
یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری روسیه از 15 تا 17 مارچ برگزار شد. پس از بررسی 100 درصد پروتکل ها، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور کنونی 87.28 درصد از آرا را به دست آورد. میزان مشارکت 77.44 درصد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала