- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ویدیو از درون تانک ویران شده ای آبرامز در نزدیکی آودیوکا + ویدئو

Танк Abrams, который подбили FPV-дроном на Авдеевском направлении
Танк Abrams, который подбили FPV-дроном на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2024
عضو شوید
نیروهای ویژه روسیه ویدئویی را از درون تانک ویران شده ای آبرامزدر نزدیکی آودیوکا به نشر رساندند.
به گزارش اسپوتنیک، پیشاهنگان گروه مرکز با نشانه ای تماس ایزای و لشی به اسپوتنیک گفتند: در جریان نبردی که ادامه داشت، نیروهای ویژه روسی به یک تانک آبرامز که در روستای بردیچی نابود شده بود رسیدند و از درون آن فیلمبرداری کردند. وظیفه سربازان روسی بازرسی خودرو و جمع آوری نمونه های مفید تجهیزات برای فرماندهی بود.
Танк M1 Abrams на полигоне в Форт-Ирвине, Калифорния - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
خدمه تانک روسی با نخستین شلیک یک تانک آبرامز را نابود کرد + ویدیو
در اوایل ماه مارچ، یکی از نمایندگان سازنده هواپیماهای بدون سرنشین Upir به اسپوتنیک گفت، که یک تانک آبرامز امریکایی دیگر در نزدیکی آودیوکا از سوی هواپیماهای بدون سرنشین FPV نابود شد؛ این وسیله نقلیه از سوی جنگجویان گروه سربازان مرکز از کار افتاد. برپایه گزارش های وزارت دفاع روسیه، این دومین آبرامز است که در منطقه عملیات ویژه نظامی نابود شده است.
پیشاهنگ با علامت تماس لشی گفت: "وظیفه این بود که آن را بررسی کنیم تا ببینیم سالم است، سوخته است یا نسوخته است. نمونه سلاح و تجهیزات هر چیزی که ممکن بود از آنجا به حداکثر برسد".
به گفته وی، نزدیک شدن به آبرامز آسیب دیده آسان نبود، زیرا سنگرهای نیروهای مسلح اوکراین بسیار نزدیک بود. همچنین پهپادهای کامیکازه مدام در آسمان می چرخند و توپخانه شلیک می کند. در حال حاضر هیچ یک از طرفین نمی توانند تانک را با استفاده از تجهیزات تخلیه کنند. ارتش روسیه و اوکراین هر دو در جستجوی خودروهای زرهی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала