پوتین: صاحبان خائنان به روسیه، آنها را مانند گوشت رها می کنند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием Федеральному Собранию
Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием Федеральному Собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: صاحبان خائنانی که به شهرهای مرزی فدراسیون روسیه حمله می کنند آنها را به سلاخی می اندازند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست گسترده هیئت مدیره سرویس امنیت فدرال روسیه بیان کرد، که اربابان خائنانی که به شهرهای مرزی روسیه حمله می کنند به آنها رحم نمی کنند و آنها را مانند گوشت توپ به سلاخی می اندازند.
Кандидат в президенты РФ, действующий президент РФ Владимир Путин выступает перед журналистами в своем избирательном штабе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
پوتین: همه ای تلاش های خرابکاران اوکراینی شکست خورد
رئیس دولت روسیه گفت: "درباره ای این خائنان [که به سرزمین‌های مرزی فدراسیون روسیه حمله می‌کنند]، صاحبان امروزی اصلاً رحم نمی‌کنند: آنها را مانند علوفه توپ برای سلاخی می‌اندازند. درست خدمت می کند".
پوتین به سرویس امنیت فدرال دستور داد تا خائنان به روسیه را شناسایی و آنها را بدون محدودیت قانونی مجازات کند
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به سرویس امنیت فدرال (FSB) دستور داد، که خائنانی را که در برابر روسیه مرتکب جنایات شده اند فراموش نکند، آنها را با نام شناسایی و بدون محدودیت قانونی مجازات کند.
در نشست هیئت سرویس امنیت فدرال، رئیس دولت روسیه توجه خود را به تلاش های گروه های خرابکارانه و تروریستی برای نفوذ به خاک روسیه جلب کرد.
پوتین گفت: "وقتی درباره ای این خائنان صحبت کردم، از آنجایی که این همیشه در تاریخ ما بوده، می‌خواهم فراموش نکنیم که آنها چه کسانی هستند و آنها را با نام شناسایی کنیم".
وی افزود: ما آنها را در هر کجا که باشند بدون محدودیت مجازات خواهیم کرد و از این اداره خواست تا به این حوزه از فعالیت توجه کافی داشته باشند تا آبروی کسی نرود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала