- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نابود شدن پایگاه مزدورانی که در حال آماده شدن یورش های تروریستی در روسیه بودند

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты закрывают уши в укрытии на передовой в Запорожской области 2 июля 2023 года.
Украинские солдаты закрывают уши в укрытии на передовой в Запорожской области 2 июля 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
عضو شوید
در نزدیکی ولچانسک، پایگاهی که برای یورش های تروریستی در منطقه بلگورود آماده می شد، مورد یورش قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، اندری ماروچکو، سرهنگ بازنشسته جمهوری خلق لوهانسک به اسپوتنیک گفت: یورش ها بر نیروهای مسلح اوکراین در بسیاری از شهرک های منطقه خارکف انجام می شود، به ویژه، در نزدیکی ولچانسک، توپخانه روسیه پایگاه مزدورانی را که از سوی سرویس های ویژه اوکراین برای انجام یورش های تروریستی در منطقه بلگورود آموزش دیده بودند، نابود کرد.
Штурмовики Су-25 белорусских ВВС во время отработки военной авиацией Белоруссии посадки на аэродромный участок дороги в Брестской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه جای استقرار مزدوران خارجی نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد
ماروچکو گفت: "نابود شدن تشکیلات مسلح اوکراین در منطقه خارکف ادامه دارد. در مناطق شهرک های اودا و لوپان قزاق، مکان هایی که اسلحه، تجهیزات نظامی و پرسنل شبه نظامیان اوکراینی انباشته شده بود شناسایی و نابود شد. در منطقه روستای ولچانسک، توپخانه ما یک نقطه استقرار موقت مزدوران اوکراینی را که سرویس‌های ویژه اوکراین قصد داشتند از آنها برای فعالیت‌های تروریستی در مناطق مرزی منطقه بلگورود استفاده کنند، نابود کرد".
به گفته وی، کاروانی که محموله های نظامی را حمل می کرد، بین شهرک های کوشاروفکا و کوریلوفکا متلاشی شد. حمله ترکیبی نیروهای مسلح روسیه باعث اختلال در فعالیت های چرخشی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه پشانی شد و در مناطق سینکوکا و پتروپاولوکا، تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای پیشروی با کمک سلاح های سبک و توپخانه خنثی شد. در کیسلوفکا، هوانوردی روسیه یک نقطه تیراندازی طولانی مدت را نابود کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала