- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ارتش روسیه روستای اورلوکا را آزاد کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Танк Т-90М "Прорыв" подразделений ЦВО ВС РФ уходит на выполнение боевой задачи на Краснолиманском направлении в ЛНР
Танк Т-90М Прорыв подразделений ЦВО ВС РФ уходит на выполнение боевой задачи на Краснолиманском направлении в ЛНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: ارتش روستای اورلووکا را در جهت آودیفسکی آزاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که ارتش روسیه روستای اورلووکا در جهت آودیفسکی را آزاد کرد.
در پیام وزارت دفاع روسیه آمده است: "در جهت آودیفسکی، واحدهای گروه سربازان "مرکز" روستای اورلوکا جمهوری خلق دونتسک را آزاد کردند و وضعیت را در امتداد خط مقدم بهبود بخشیدند".
سرباز تیپ مهندسی ارتش روسیه در شهر آودیوکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2024
چندرسانه ای
نگاره های از ماین زدایی بشردوستانه شهر آودیوکا از سوی تیپ/لوای مهندسی ارتش روسیه + عکس
جنگجویان روسی همچنین شش ضد یورش را با هواپیماهای تهاجمی از سه تیپ نیروهای مسلح اوکراین در مناطق پروومایسکی، توننکی و بردیچی در جمهوری خلق دونتسک پس زدند. دشمن 125 نیرو، دو خودروی زرهی جنگی و 5 خودرو را از دست داد.
افزون بر این، در جریان نبرد ضد باتری، جنگجویان روسی یک دستگاه توپخانه خودکششی M109 پولادین ساخت امریکا، یک هویتزر Msta-B، دو هویتزر D-20، یک اسلحه D-30 و یک ضد تفنگ تانک MT-12 Rapier را هدف قرار دادند.
یادآوری می کنیم، که اورلوکا در خط دفاعی نیروهای مسلح اوکراین بین روستاهای بردیچی در شمال و توننکویه در جنوب قرار دارد که در حال حاضر نبردها برای آن در جریان است. در اینجا، ارتش اوکراین قصد داشت یک خط مستحکم برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روسی پس از آزادسازی آودیوکا آماده کند. اکنون آنها قادر به اجرای این طرح ها نخواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала