کنفرانس مطبوعاتی پوتین

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии закрытия Всемирного фестиваля молодежи
Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии закрытия Всемирного фестиваля молодежи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2024
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ستاد انتخاباتی خود روی موضوعات کلیدی پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 این کشور در یک نشست مطبوعاتی در ستاد انتخاباتی خود گفت که نتایج انتخابات نشان دهنده اعتماد شهروندان و امید آنها است تا همه کار ها را طبق برنامه انجام دهیم.
رئیس جمهور همچنان در خصوص عملیات ویژه افزود که باید وظایف خود را عملیات ویژه حل و توان دفاعی و نیروهای مسلح را تقویت کنیم.
به گفته آقای پوتین، برای تشکیل کابینه جدید هنوز بیش از دو نیم ماه زمان باقی مانده و به آرامی روی آن فکر خواهند کرد.
رئیس جمهور روسیه همچنان در خصوص احتمال درگیری ناتو و روسیه گفت: "همه چیز در دنیای مدرن ممکن است".
آقای پوتین در این نشست مطبوعاتی همچنان روی گزینه مذاکرات صلح با اوکراین نیز اشاره داشت، به گفته وی روسیه فکر خواهد کرد تا با چه کسی در مورد صلح اوکراین مذاکره کند.
او همچنان الحاق منطقه خارکف دور از امکان ندانست و تاکید کرد که روسیه مجبور به ایجاد کنترل اوضاع منطقه در مناطق تحت کنترل رژیم کی‌یف است.
قابل ذکر است انتخابات ریاست جمهوری روسیه به گونه رسمی روز یک شنبه پایان یافت، بر اساس آمار های منتشر شده از سوی کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه ولادیمیر پوتین با دریافت 87.32 درصد آرا پیشتاز می باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала