اولویت های مدرن‌سازی تجهیزات نظامی روسیه در دوره ریاست جمهوری پوتین

© Sputnik / POOL/Alexander Kazakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время посещения "Уралвагонзавод"
Президент РФ Владимир Путин во время посещения Уралвагонзавод - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2024
عضو شوید
الکسی لئونکوف، تحلیلگر نظامی: ولادیمیر پوتین، که برای یک دوره شش ساله دوباره انتخاب شده است، روسیه شعبات فعلی نیروهای مسلح خود را مدرن کرده و شعبات جدیدی ایجاد خواهد کرد که به عنوان اولویت تعیین شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی لئونکوف، تحلیلگر نظامی، به اسپوتنیک گفت که در دوران ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین، که برای یک دوره شش ساله دوباره انتخاب شده است، روسیه شعبات فعلی نیروهای مسلح خود را مدرن کرده و شعبات جدیدی ایجاد خواهد کرد که به عنوان اولویت تعیین شده اند.
این شعبات کدامند؟
سیستم‌های مافوق صوت نسل جدید فشرده‌تر با قابلیت مانور آن بیشتر می‌شوند تا بتوانند بخشی از نیروی زمینی، نیروی دریایی یا هوافضا باشند.
پهپادهای بدون سرنشین استخباراتی-شناسایی، تهاجمی- حمله‌ای و گشت زنی به پهپادهای منطقه تاکتیکی و عملیاتی-تاکتیکی در زمینی یا دریایی تقسیم و تعدیل می‌شوند.
سیستم‌های جنگ الکترونیکی از دستگاه‌های مغناطیسی انفجاری برخوردار می‌شوند که برای تأثیر الکترومغناطیسی بر تمام ابزارهای اطلاعاتی کنترل جنگی دشمن طراحی شده‌اند.
تجهیزات لیزری گسترش خواهند یافت؛ انتظار می‌رود که یک مجموعه جدید با نام کاری "زابیاکا"، علاوه بر مجموعه موجود "Peresvet" وجود داشته باشد.
سیستم‌های موشکی آب به هوا برای مقابله با طیف وسیعی از اهداف، از مهمات رگبار گرفته تا اجسامی که می‌توانند با سرعت مافوق صوت پرواز کنند، نوسازی خواهند شد. تجهیزات اس-500 به طور انبوه وارد خدمت خواهند شد، مجتمع دفاع موشکی متحرک با نام کاری "نودول" تکمیل خواهد شد.
قرار است توپخانه و سیستم های راکت پرتاب چندگانه به پرتابه های با دقت بالا مجهز شوند.
نیروی دریایی مجموعه هایی برای مبارزه با اهداف هوایی و سطحی از جمله بدون سرنشین دریافت می کند.
نیروهای هوافضا مجهز به سیستم های مافوق صوت و بمب های هوایی با ماژول برنامه ریزی و تنظیمات جهانی خواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала