شهروندان روسیه از پوتین حمایت کردند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر "برنامه ارتباط مستقیم" و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان "نتایج سال با ولادیمیر پوتین" برگزار می شود
برنامه ارتباط مستقیم و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان نتایج سال با ولادیمیر پوتین برگزار می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2024
عضو شوید
آیدینلیک: مردم روسیه حمایت خود را از ولادیمیر پوتین افزایش داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Aydınlık ترکی در مقاله ای به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری در فدراسیون روسیه، می نویسد که مردم روسیه حمایت خود را از ولادیمیر پوتین نشان داده افزایش دادند.
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه گزارش داد که پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با 87.32 فیصد آرا پس از بررسی 99.65 فیصد از پروتکل ها پیشتاز است.
این روزنامه می‌نویسد: "مردم روسیه حمایت خود را از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تقویت کرده‌اند" و می‌افزاید که وضعیت اطراف اوکراین "پاسخ مثبت روس‌ها" را برانگیخته است. در این مقاله آمده است: "پوتین اعتماد خود را به ریاست جمهوری تایید کرد".
"
این روزنامه همچنین به سخنان پوتین پس از انتشار نتایج اولیه انتخابات توجه کرد. پوتین طی سخنرانی خود گفت که فدراسیون روسیه برای دستیابی به اهداف توسعه ملی در همه زمینه ها هر کاری انجام خواهد داد.
وی همچنین افزود: واکنش کشورهای غربی به انتخابات روسیه قابل انتظار است، زیرا آنها به زور با فدراسیون روسیه می جنگند و سعی می کنند توسعه کشور را مهار کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала