پسر وزیر دفاع اوکراین از پوتین تابعیت روسیه را درخواست کرد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудник с паспортом РФ в руках на фабрике АО "Гознак" в Москве
Сотрудник с паспортом РФ в руках на фабрике АО Гознак в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2024
عضو شوید
سیرسکی، پسرخوانده سرقوماندان قوای مسلح اوکراین از پوتین خواست تا تابعیت روسیه را به او اعطا کند.
به گزارش اسپوتنیک، ایوان، پسرخوانده سرقوماندان قوای مسلح اوکراین، الکساندر سیرسکی، که در استرالیا زندگی می کند، به آژانس چند رسانه ای Ruptly در مورد تمایل خود برای دریافت تابعیت روسیه تاکید کرد.
او گفت: "با کمال میل من خودم در انتخابات شرکت خواهم کرد، اما تابعیت روسیه ندارم. در این موج از رئیس جمهور فدراسیون روسیه می خواهم که من را شهروند کند."
این مرد جوان درخواست خود را در نزدیکی سرکنسولگری روسیه در سیدنی، جایی که رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، ابراز کرد. طبق گزارش Ruptly، ایوان پس از طلاق والدینش به همراه برادر و مادرش به استرالیا نقل مکان کرده اند.
در 8 فبروری، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، والری زالوژنی، سرقوماندان نیروهای مسلح اوکراین را برکنار کرد و به جای آن الکساندر سیرسکی را که پیش از این قواماندان قوای زمینی را بر عهده داشت، منصوب کرد. بر اساس اطلاعات رسانه ها و منابع باز، رهبر نظامی جدید در منطقه ولادیمیر متولد شد، بستگان وی در روسیه زندگی می کنند.
همانطور که اسپوتنیک متوجه شد، این زن که گمان می رود مادر سیرسکی باشد، پست هایی را در شبکه های اجتماعی در حمایت از روسیه لایک کرده است. و برادر ادعایی قوماندان تمام قوا در سال 2013 به دلیل تهیه گزارش نادرست در مورد یک انفجار قریب الوقوع جریمه شد. پسرخوانده سیرسکی در سیدنی زندگی می کند، همانطور که می توان با انتشارات وی در VKontakte قضاوت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала