پاسخ وزارت خارجه روسیه درباره ای خبرهای جعلی از انتخابات ریاست جمهوری روسیه در رسانه ها

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2024
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه گفت: خبرهای جعلی در پیوند به رای دادن در انتخابات در رسان های بیرون از کشور به صورت آنلاین منتشر می شود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه گزارش داد، که اخبار جعلی درباره ای رای دادن در بیرون از کشور در فضای مجازی منتشر می شود؛ ویدیوها و عکس های روس هایی که در مرکزهای رای گیری در صف ایستاده اند به عنوان اعتراض منتشر می شود.
Артисты государственного ансамбля Криница пришли на избирательный участок в российское посольство в Пекине для голосования на выборах президента России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2024
امریکا و آلمان دست اندازان پیشتاز در انتخابات ریاست جمهوری روسیه
در پیامی کانال تلگرامی وزارت دیپلماسی روسیه آمده است: "اخبار جعلی درباره ای رای گیری در خارج از کشور به صورت آنلاین پخش می شود، از جمله در کانال های تلگرام. فناوری پر کردن ساده و حتی ابتدایی است - عکس ها و ویدیو های بیشمار از صف های روس هایی که برای انجام وظیفه مدنی خود در یکی از مراکز رای گیری متعدد آمده اند. که توسط نهادهای خارجی روسیه تشکیل شده است، گرفته می شود و سپس این ویدئو به عنوان یک اقدام اعتراضی منتشر می شود".
پیش از این برخی رسانه های خارجی با انتشار صف های روس های که برای رای دادن آمده بودند، گزارش داده بودند که اینها برای مخالفت با انتخابات در صف رای گیری ایستاده شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала