نتانیاهو: عملیات رفح تا چند هفته دیگر انجام خواهد شد

© Photo / Official social media page of Benjamin NetanyahuВыступление Биньямина Нетаньяху в связи с обстрелом Израиля 7 октября 2023 года. Скриншот видео
Выступление Биньямина Нетаньяху в связи с обстрелом Израиля 7 октября 2023 года. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2024
عضو شوید
نخست وزیر اسرائیل گفت: عملیات رفح تا چند هفته دیگر انجام خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در نشست کابینه گفت، که عملیات رفح در جنوب نوار غزه تا چند هفته دیگر انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: "ما برنامه های عملیاتی را برای رفح تصویب کرده ایم، از جمله اقداماتی برای تخلیه غیرنظامیان از منطقه جنگی. من دوباره می گویم: ما عملیاتی را در رفح انجام خواهیم داد. چند هفته طول می کشد و این اتفاق خواهد افتاد".
Премьер-министр Израиля Биньямин Нетаньяху - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2024
نتانیاهو: اسرائیل آماده حل مناقشه با حزب الله از طریق راه های سیاسی است
نتانیاهو همچنین از افزایش فشارهای بین المللی بر مقامات اسرائیل شکایت کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: به جای فشار بر اسرائیل که جنگی عادلانه تر به راه می اندازد، در برابر دشمنی که از نظر بی رحمی قابل مقایسه نیست، فشار خود را بر (جنبش فلسطینی) حماس و حامی آن، ایران، هدایت کنید.
پیشتر رسانه های اسرائیلی به نقل از دفتر نخست وزیری گزارش داده بودند، که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه در نشست کابینه نظامی-سیاسی محدود، طرح عملیات رفح در جنوب نوار غزه را تایید کرد.
نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) در حال آماده شدن برای تخلیه غیرنظامیان از منطقه هستند. نتانیاهو همچنین آخرین پیشنهاد جنبش حماس فلسطین برای آزادی گروگانان در برابر اسیران فلسطینی و آتش بس را رد کرد و گفت، که خواسته های رادیکال ها "هنوز پوچ" است. در ماه مارچ، نتانیاهو قصد اسرائیل برای انجام عملیات زمینی در شهر رفح در مرز نوار غزه و مصر را تایید کرد که آخرین پایگاه جنبش حماس فلسطینی محسوب می شود. سازمان ملل و بسیاری از کشورها به اسرائیل نسبت به این اقدام هشدار داده‌اند، زیرا اکنون بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در این منطقه متمرکز شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала