ستایش نگرندگان خارجی از انتخابات ریاست جمهوری روسیه + ویدیو

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Мужчина голосует на выборах президента России на избирательном участке №4127 во Владивостоке
Мужчина голосует на выборах президента России на избирательном участке №4127 во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2024
عضو شوید
یک نگرنده ای خارجی گفت، که در بلگورود مردم با وجود این وضعیت به پای صندوق های رای می روند.
به گزارش اسپوتنیک، استفانی سارا توگبا یک نگرنده ای خارجی، به نمایندگی از هیئتی از ساحل عاج، برداشت خود از روند رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در بلگورود را با اسپوتنیک در میان گذاشتو خاطرنشان کرد که انتخابات در حال سازماندهی است و با وجود این وضعیت "مردم می آیند".
استفانی که در شعبه های رای گیری در بلگورود حضور داشت، خاطرنشان کرد، که انتخابات در سطح بالایی در حال برگزاری است.
او گفت: "همه چیز در مرکزهای رای گیری برپایه استانداردهای بین المللی تجهیز شده است. ما می بینیم که وضعیت دشوار است، اما مردم برای رای دادن می روند - و این بسیار شگفت انگیز است".
Члены участковой избирательной комиссии регистрируют женщину на выборах президента России в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2024
اخبار لحظه به لحظه دومین روز انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ میزان مشارکت تا به اکنون بیش از 50 درصد
مایکل عماد صالح یک نگرنده ای از مصر گفت: او روز جمعه در هشت مرکز رای گیری حضور داشت - سازماندهی عالی در همه جا وجود داشت و هیچ تخلفی در هیچ جا مشاهده نشد.
نگرندگان بین المللی گفتند، که رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری بلگورود آزادانه برگزار می شود. روز شنبه آنها از هشت مرکز رای گیری در بلگورود بازدید خواهند کرد.
نگرنده: فدراسیون روسیه از سطح فناوری بالایی در انتخابات برخوردار است
آلبا لوسیا ولاسکز هرناندز ناظر کلمبیایی به اسپوتنیک گفت: روسیه از سطح فنی بالایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برخوردار است.
ولاسکز، که یکی از اعضای شورای ملی انتخابات کلمبیا است، گفت: "می‌توانم بگویم که من پتانسیل فنی و فناوری بزرگی را مشاهده می‌کنم (برای انتخابات)، که باعث اعتماد به نفس می‌شود".
نگرندگان از ایالات متحده امریکا و افریقای جنوبی که برای انتخابات ریاست جمهوری به منطقه خرسون آمده بودند، بدون یافتن "اشغال" در آنجا، که رسانه های غربی درباره آن می نویسند، آنها را به دروغگویی متهم کردند.
شوخوا اوکسانا ولادیمیروا رئیس مرکز قانون انتخابات و روند آماده سازی برگزارکنندگان انتخابات برای ناظران بین المللی به خبرنگاران گفت، که این مرکز که در سال 2023 گشایش شد، 16 نگرنده را آموزش داده است. امسال این مرکز نگرندگان خود را به نمایندگی از قزاقستان، ازبیکستان، ساحل عاج، مصر و سوریه به انتخابات ریاست جمهوری فرستاد. نگرندگان بر روند رای‌گیری نظارت می‌کنند، پیشرفت آن و عدم وجود تخلف را ثبت می‌کنند و با یک گروه کارشناس برای تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری‌شده همکاری می‌کنند.
ولادیمیروا گفت: "بچه ها سایت های موجود در قلمرو کوروچا را بازرسی کردند، آنها دیروز در بختیوکا بودند و دو سایت را بررسی کردند. آنها همچنین از پروخوروفکا بازدید کردند و چهار سایت را بازرسی کردند. تاکنون هیچ تخلفی از سوی نگرندگان بین المللی ما ثبت نشده است".
یادآوری می کنیم، که شورای فدراسیون انتخابات ریاست جمهوری را برای 17 مارچ 2024 برنامه ریزی کرده است. رای گیری در سه روز انجام می شود: 15، 16 و 17 مارچ. چهار نامزد ثبت نام شده از سوی کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه برای پست ریاست دولت رقابت می کنند: لئونید اسلوتسکی، نیکولای خاریتونوف، ولادیسلاو داوانکوف و ولادیمیر پوتین.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала