تاکنون بیش از 3.1 میلیون نفر در مسکو رای داده اند

© AFP 2023 / Vladislav KharvinГолосование на выборах президента России в Южно-Сахалинске
Голосование на выборах президента России в Южно-Сахалинске  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2024
عضو شوید
در مسکو، بیش از 3.1 میلیون رای دهنده تا ساعت 8:00 رای داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته اولگا کریلوا، رئیس کمیسیون انتخابات شهر مسکو، تا ساعت 8 صبح روز شنبه در مسکو، بیش از 3.1 میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری روسیه رای دادند و مشارکت بالایی داشت.
کیریلووا گفت: "در ساعت 8 صبح شماری رای دهندگان 3 میلیون و 147 هزار و 675 رای دهنده بود. ما به مشارکت بالای مردم توجه می کنیم و بدرستی امیدواریم که همانطور که از روز نخست رای گیری راضی بودیم، دو مورد دیگر در راه است و کسانی که هنوز وقت نداشته اند از حق رای فعال خود استفاده کنند، امروز و فردا بتوانند رای دهند".
Члены участковой избирательной комиссии регистрируют женщину на выборах президента России в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2024
اخبار لحظه به لحظه دومین روز انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ میزان مشارکت تا به اکنون بیش از 50 درصد
به گفته وی، شب آرام گذشت، همه کمیسیون‌های انتخاباتی حوزه‌ها مانند همیشه کار خود را از روز شنبه آغاز کردند، هیچ تخلف و اظهارنظری در کار نبود. راه های مختلفی برای رای دادن به رئیس دولت در مسکو وجود دارد. رای دهندگان می توانند با یک برگه رای کاغذی یا با استفاده از پایانه های رای گیری الکترونیکی به مرکز رای بیایند و رای دهند. و شهروندانی که دارای حساب کامل در پورتال شهردار و دولت مسکو و ثبت نام دائمی در پایتخت هستند می توانند در هر زمان از راه دور در elec.mos.ru رای دهند.
شورای فدراسیون انتخابات ریاست جمهوری را برای 17 مارچ 2024 برنامه ریزی کرده است. رای گیری سه روز به طول می انجامد: 15، 16 و 17 مارچ. چهار نامزد ثبت نام شده از سوی کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه برای پست ریاست دولت رقابت می کنند: لئونید اسلوتسکی، نیکولای خاریتونوف، ولادیسلاو داوانکوف و ولادیمیر پوتین.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала