بیش از 700 ناظرین بین المللی در انتخابات روسیه حضور دارند

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyПарламентские выборы в Сирии
Парламентские выборы в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2024
عضو شوید
معلوم شده است که 706 ناظرین معتبر بین المللی از 106 کشور جهان که قبلاً ثبت شده اند، جریان انتخابات را نظارت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، الیا پامفیلووا رئیس کمسیون مرکزی انتخابات اظهار داشته است که تا کنون بیش از 700 ناظر بین المللی از 106 کشور که قبلاً در نواحی و حوزه های انتخاباتی ثبت شده اند.
پامفیلووا گفت که 706 ناظرین بین المللی از 106 کشور جهان در محل فعالیت دارند.
وی افزود: "می‌خواهم به شجاعت آن دسته از مردمی که با وجود همه این تهدیدات، آمدند و آماده رفتن به نهادهای تشکیل‌دهنده فدراسیون روسیه، دونتسک، جمهوری‌های مردمی لوگانسک، منطقه خرسون هستند، احترام زیادی بگذارم و ادای احترام کنم".
شورای فدراسیون انتخابات ریاست جمهوری را برای 17 مارچ 2024 برنامه ریزی کرده است. رای گیری سه روز به طول خواهد انجامید: 15، 16 و 17 مارچ. چهار نامزد ثبت نام شده توسط کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه برای پست ریاست دولت رقابت می کنند: لئونید اسلوتسکی، نیکولای خاریتونوف، ولادیسلاو داوانکوف و ولادیمیر پوتی.افزود که با وصف فشار وسیع غرب ، ناظرین بین المللی به روسیه آمدند و به نظارات انتخابات فدراسیون روسیه پرداخته اند.
رئیس کمسیون مرکزی انتخابات افزود: "می‌خواهم به شجاعت آن دسته از مردمی که با وجود همه این تهدیدات، آمدند و آماده رفتن به نهادهای تشکیل‌دهنده فدراسیون روسیه، دونتسک، جمهوری‌های مردمی لوگانسک، منطقه خرسون هستند، احترام زیادی بگذارم و ادای احترام کنم".
شورای فدراسیون انتخابات ریاست جمهوری را برای 17 مارچ 2024 برنامه ریزی کرده است. رای گیری سه روز به طول خواهد انجامید: 15، 16 و 17 مارچ. چهار نامزد ثبت نام شده توسط کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه برای پست ریاست دولت رقابت می کنند: لئونید اسلوتسکی، نیکولای خاریتونوف، ولادیسلاو داوانکوف و ولادیمیر پوتین.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала