بیش از یک میلیون شهروند روسیه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمودند

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر انتخابات ریاست جمهوری روسیه - 2018
انتخابات ریاست جمهوری روسیه - 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2024
عضو شوید
امروز زیادتر از یک میلیون شهروندان روسیه با استقاده از سیستم برقی رائی دهی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت ورزیدند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارشات وب سایت DEG، تا کنون بیش از 1 میلیون شهروند از رای گیری الکترونیکی از راه دور در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه استفاده کردند.
از ساعت 09.46 به وقت مسکو، همانطور که در وب سایت ذکر شده است، 1,081,597 رای قبلا پذیرفته شده است.
بر اساس گزارشات وب سایت DEG، بیش از 1 میلیون شهروند از رای دهی الکترونیکی از راه دور در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه استفاده کردند.
از ساعت 09.46 به وقت مسکو، همانطور که در وب سایت ذکر شده است، 1,081,597 رای قبلا پذیرفته شده است.
برای اولین بار، ساکنان 29 منطقه به رای دهی الکترونیکی از راه دور برای انتخابات ریاست جمهوری دسترسی دارند. بر اساس قطعنامه قبلی تصویب شده کمیسیون مرکزی انتخابات، 29 منطقه در انتخابات رئیس دولت از DEG استفاده خواهند کرد: مسکو، کارلیا، کریمه، چوواشیا، آلتای، کامچاتکا، سرزمین های پرم، آرخانگلسک، بلگورود، ولادیمیر، وولوگدا، ورونژ، کالینینگراد، کالوگا، کورسک، لیپتسک، مسکو، مورمانسک، نیژنی نووگورود، نووگورود، نووسیبیرسک، پسکوف، روستوف، سوردلوفسک، تومسک، چلیابینسک، مناطق یاروسلاول، سواستوپل، و همچنین منطقه خودمختار ننتس. در 28 منطقه، DEG با استفاده از پلت فرم فدرال انجام می شود؛ مسکو برای این کار از سیستم اطلاعاتی خود استفاده می کند.
به گفته رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات الا پامفیلووا، اوراق رائی دهی بیش از 4 میلیون شهروند برای شرکت در رای گیری الکترونیکی از راه دور رسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала