تبلیغات ضد روسیه در غرب به حد پوچ رسیده است

© AFP 2023 / Anne-Christine PoujoulatЛидер французского движения "Патриоты" Флориан Филиппо
Лидер французского движения Патриоты Флориан Филиппо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2024
عضو شوید
فیلیپو به اسپوتنیک گفت: غرب در تلاش است روسیه را مسئول تمام مشکلات داخلی خود بداند.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو سیاستمدار پارلمان و رهبر حزب میهن پرستان فرانسه، نامزد انتخابات اروپا به اسپوتنیک گفت که غرب امروز به تهدید "دشمن خارجی" نیاز دارد، آنها سعی می کنند مسکو را مسئول همه مشکلات داخلی بدانند و تبلیغات ضد روسیه به حد پوچ می رسد.
آنها به ما توضیح می دهند که روس ها مسئول همه چیز "بد" هستند: پیروزی ترامپ در سال 2016، اعتراضات "جلیقه زردها" در سال 2018، اعتراض به مجوزهای صحی در طول همه گیری در سال 2021، و اکنون ساس ها روسی نیز هستند. در روسیه ساس ها را پرورش می دهند تا سپس آنها را به فرانسه بسپارند. به این می گویند تبلیغات، اردوگاه خوبان در برابر اردوگاه بدها."
Emmanuel Macron - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
کنکاش درباره ای جنگ در فرانسه پس از سخنان ماکرون درباره ای روسیه
فیلیپو اظهارات اخیر آن هیدالگو، شهردار پاریس را به یاد آورد که گفته بود در المپیک تابستانی آینده فرانسه با ورزشکاران روسیه و بلاروس دست نمی دهد. او شکایت کرد: "به این می‌گویند بیگانه‌هراسی. ما مدت‌هاست که می‌گوییم دولت و مردمش را نمی‌توان قاطی کرد، اما امروز این کار را می‌کنیم."
فیلیپو در مورد لفاظی‌های امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، که به طور فزاینده‌ای درباره "تهدید روسیه" صحبت می‌کند، خاطرنشان کرد که غرب به تصویر یک "دشمن خارجی" نیاز دارد. "دشمن" لازم است. و حتی اگر این "دشمن" بگوید: "من دشمن شما نیستم، من قصد حمله به شما را ندارم" - در هر صورت به مردم گفته می شود: "نه، نه، او هنوز می خواهد. برای حمله به ما "، مهم نیست روسیه چه می گوید. شما می توانید سعی کنید متفکر باشید و درک کنید که اوکراین از نظر تاریخی در وضعیت کاملاً متفاوتی در رابطه با روسیه با آلمان یا فرانسه قرار دارد. این یک دیدگاه کاملاً متفاوت است. اما هیچ کس نمی خواهد توضیح دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала