بمب جدید روسیه توازن قوا را تغییر داد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Управляемая планирующая авиационная бомба УПАБ-1500Б-Э
Управляемая планирующая авиационная бомба УПАБ-1500Б-Э - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2024
عضو شوید
بمب هوایی FAB-1500 توازن قدرت را تغییر داد و دفاع اوکراین را نابود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بمب هوایی FAB-1500 با UMPC تعادل را تغییر داد؛ استفاده گسترده از آن به نیروهای روسی اجازه داد تا تعرض در میدان جنگ را تقویت کنند و همچنین هزینه راکت را کاهش دهند. وزارت دفاع روسیه استفاده از چنین بمب های را گزارش نکرده است
به نقل از پرسنل نظامی و کارشناسان مصاحبه شده می نویسد، بمب هوایی روسیه FAB-1500 با UMPC، که گفته می شود به طور انبوه توسط قوای مسلح روسیه مورد استفاده قرار می گیرد، "دفاع اوکراین را نابود کرد و تعادل را در خط تماس جنگ تغییر داد."
همانطور که این کانال تلویزیونی اشاره می کند، بمب گلاید - سلاح 1.5 تن است که تقریبا نیم آن از مواد منفجره قوی تشکیل شده است. سی‌ان‌ان گزارش می‌دهد که با یک ماژول برنامه‌ریزی، می‌تواند فاصله تا 70 کیلومتر را طی کند، که باعث می‌شود جنگنده پرتاب کننده چنین سلاح برای بسیاری از سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین غیرقابل دسترس باشد.
Раненые украинские военные, вывезенные с завода Азовсталь возле автобусов в Мариуполе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نابودی نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه عملیات نظامی ویژه با بمب های سنگین روسیه
جوزف ترویتیک، کارشناس نظامی، توسعه روسیه را گزینه ای "بسیار مخرب تر" برای حملات هوایی خواند، که در آن طیارات روسی می توانند بسیار دورتر از خطوط دفاعی دشمن باشند. جاستین برانک، یکی از اعضای ارشد مؤسسه قوای مسلح سلطنتی در لندن (RUSI) می‌افزاید: "اگرچه تولید کیت‌های گلاید یک گلوگاه است، اما روس ها مواد منفجره اولیه در مقادیر زیادی دارند".
هم ولادیمیر زلنسکی و هم الکساندر سیرسکی سرقوماندان جدید تمام نیروهای مسلح اوکراین از فبروری در مورد وضعیت دشوار جبهه برای نیروهای مسلح اوکراین صحبت کرده اند. اول دلیل این امر را عدم کمک غرب و دومی اشتباهات و بی کفایتی قوماندان دانست. سرقوماندان عموم قوا خاطرنشان کرد: در مواردی که قوماندان کنترل اوضاع را ندارد و اقدامات و دستورات مستقیماً جان و سلامتی زیردستان را تهدید می کند، مجبور به تصمیم گیری پرسنلی می شوم.
بلومبرگ به نقل از منابع گزارش داد که مقامات اوکراینی نگرانند که تا تابستان سال 2024، پیشروی نیروهای روسی تسریع شود. به گفته این آژانس، ارزیابی وضعیت در میدان نبرد به دلیل عدم تصمیم کانگرس ایالات متحده در مورد کمک اضافی به کیف و تلاش قوای مسلح اوکراین برای نجات گلوله ها "به طور فزاینده ای تیره و تار می شود". مسکو هرگونه کمک به اوکراین را محکوم می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала