حملات اوکراین به روسیه ادامه دارد

© Photo / Chad Slattery/United States government workБеспилотники MQ-4C Triton
Беспилотники MQ-4C Triton - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2024
عضو شوید
کارمندان کارخانه سیلو در اثر حمله پهپاد قوای مسلح اوکراین به گورلووکا مجروح شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ایوان پریخودکا والی "گورلوفکا" جمهوری خلق دونتسک در صفحه تلگرام خود نوشت: کارکنان کارخانه سیلو "خبازی" طی حمله پهپاد قوای مسلح اوکراین به گورلووکا مجروح شدند.
گورلوفکا در 50 کیلومتری شمال دونتسک واقع شده است، این شهر محل استقرار شرکت های کیمیاییStirol و شرکت های معدن زغال سنگ است. این یکی از بزرگترین مناطق پرجمعیت جمهوری خلق دونتسک است که تا قبل از شروع درگیری در دونباس، جمعیت آن بیش از 250 هزار نفر بود.
تعداد غیرنظامیان مجروح در گورلوفکا به دلیل وسیله انفجاری پرتاب شده از پهپاد به چهار نفر افزایش یافته است.
قابل ذکر است که قوای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق سرحدی روسیه را تیر باران می کنند، حملات هواپیماهای بدون سرنشین و تخریب کننده انجام می شود.در مناطق کورسک و بلگورود سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است.
Боевая работа расчетов САУ Гиацинт-С ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2024
اقدامات روسیه در اوکراین پاسخی اجباری به سیاست های روس هراسی غرب است
پیشتر کارشناس علوم سیاسی روسیه گفته بود، اوکراین، با حملات پهپادی خود به تأسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند. شرایط میدان نبرد به سود اوکراین نیست. اخیراً قوای روسیه به برخی از اهداف مهم برای کیف حمله کرده است، بنابراین آنها حداقل به پیروزی های احساسی نیاز دارند. در این راستا، حمله به مسکو یک پیروزی نمادین و احساسی است که کیف آن را در داخل کشور خود به عنوان یک برد سریع معرفی می کند.
حملات پهپادی به تأسیسات در پایتخت روسیه و منطقه مسکو از نظر نظامی معنا ندارد، اما از نقطه نظر نمادین از آنها برای "مقادیر تبلیغاتی برای خیرین غربی" استفاده خواهد شد.
در اعلامیه وزارت خارجه روسیه در خصوص حمله پهپادی به پل کریمه آمده بود: "حمله به پل کریمه توسط رژیم کیف انجام شد. این یک رژیم تروریستی است و تمام ویژگی های یک گروپ جنایتکار سازمان یافته بین المللی را دارد. تصمیمات توسط مقامات و اردوی اوکراین با مشارکت مستقیم سازمان های اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا و سیاستمداران اتخاذ می شود. ایالات متحده و بریتانیا یک نهاد دولتی تروریستی را مدیریت می کنند.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در مورد دخالت احتمالی غرب در حمله تروریستی به پل کریمه گفته بود که کرملین از "هماهنگی عمیق" رژیم کیف با واشنگتن و تعدادی از مراکز اروپایی،آگاه است. بنابراین "توهم"ی در این مورد وجود ندارد.
ما می دانیم که هماهنگی بین رژیم کیف و واشنگتن و تعدادی از پایتخت های اروپایی و همچنین اتحاد آتلانتیک شمالی چقدر عمیق است. ما به خوبی می دانیم که چه مقدار اطلاعات از اتحاد آتلانتیک شمالی و از واشنگتن بطور مدام در اختیار کیف قرار می گیرد، بنابراین در اینجا هیچ توهم وجود ندارد.
قوای مسلح اوکراین مرتباً با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق روسیه حمله می کند. حملات اصلی متوجه مناطق سرحدی یعنی مناطق کورسک، بریانسک و بلگورود و همچنین کریمه می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала