کار بر روی بسته جایگزینی از کمک های اعتباری به کیف

© AP Photo / Jacquelyn MartinЗдание Капитолия в Вашингтоне, США. Архивное фото
Здание Капитолия в Вашингтоне, США. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2024
عضو شوید
جمهوریخواهان کنگره ایالات متحده امریکا در حال کار بر روی بسته ای کمکی به کیف در ساختار وام هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ان بی سی نیوز به نقل از منابع گزارش داد، نمایندگان جمهوریخواه کنگره در ایالات متحده در حال توسعه بسته جایگزینی برای کمک به کیف هستند که بخشی از آن ممکن است به صورت وام ارائه شود.
در این پیام آمده است: "مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان و رئیسان کمیته‌های کلیدی مجلس نمایندگان امریکا که با امنیت ملی این کشور سروکار دارند، در حال تلاش برای توسعه بسته کمکی خود به اوکراین هستند".
Флаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
کنگره امریکا از لایحه کمک به اسرائیل بدون اوکراین پشتیبانی نکرد
مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا خاطرنشان کرد، که امکان تخصیص بخشی از کمک های غیرنظامی به صورت اعتباری به کیف در حال بررسی است.
در گزارش این شبکه تلویزیونی آمده است: "کمک‌های اقتصادی برای پشتیبانی از کارکرد کلی دولت اوکراین و تلاش‌های بلندمدت آن برای بازیابی، مشمول اعتبار خواهد بود".
به گفته مک کال، دارایی های بسته شده ای روسیه می تواند به عنوان وثیقه برای این وام استفاده شود.
در همان زمان، یک مقام امریکایی که نامش فاش نشد، گزینه پیشنهادی را کمتر از ایده آل دانست.
او گفت: "درخواست از یک کشور برای پذیرش ده‌ها میلیون دالر بدهی که نمی‌تواند بازپرداخت کند، در درازمدت به اوکراین آسیب می‌زند و می‌تواند منجر به بحران‌های اقتصادی بیشتر شود".
یادآوری می کنیم، که کنگره امریکا، به دلیل موضع اکثریت جمهوری خواه در مجلس نمایندگان، هنوز از درخواست دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا مبنی بر تامین 60 میلیارد دالر دیگر برای کیف، حمایت نکرده است. تخصیص‌های قبلی در دسمبر سال گذشته به پایان رسید و بخش‌هایی از بسته‌های کمک‌های نظامی که پیش از این اعلام شده بود، تحت قراردادهای قبلی به اوکراین می‌آیند.
دونالد ترامپ، رهبر پیشین امریکا و محتمل‌ترین نامزد ریاست جمهوری امریکا از جمهوری‌خواهان در انتخابات 2024، پیش از این پیشنهاد داده بود که کمک‌های رایگان به کشورهای خارجی را متوقف کند و این پشتیبانی ها را به وام‌های اعتباری تبدیل کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала