- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای پدافند هوایی روسیه 47 پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت:41 پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه روستوف و 6 فروند دیگر پهپاد اوکراینی را در مناطق دیگر سرنگون کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که سامانه‌های پدافند هوایی 47 پهپاد از جمله 41 پهپاد را در منطقه روستوف در یک شبانه روز سرنگون کردند.
در فشرده گزارش این وزارت آمده است: "امشب تلاش رژیم کیف برای انجام یک حمله تروریستی با استفاده از 47 پهپاد از نوع هواپیما به اهدافی در خاک فدراسیون روسیه متوقف شد".
Зенитные ракетные комплексы С-400 Триумф. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی یک بمب هوایی هامر ساخت فرانسه و 135 پهپاد اوکراینی در منطقه عملیات ویژه ای نظامی
همانطور که مشخص شد 41 پهپاد در منطقه روستوف، سه فروند در منطقه ولگوگراد، دو فروند در منطقه کورسک و یک فروند دیگر در منطقه بلگورود خنثی شدند.
فرماندار منطقه روستوف، واسیلی گلوبف گزارش داد، که یک حمله پهپاد گسترده به تاگانروگ دفع شده است. در آغاز او گفت، که این یورش تلفات جانی نداشت، تنها یک کارگر اورژانس زخمی شد. سپس، گلوبف از نابودی چندین پهپاد در نزدیکی موروزوفسک خبر داد.
افزون بر این، در شب 9 مارچ، یک پهپاد در آسمان کورسک نابود شد. زباله های آن بر روی پشت بام کلینیک سقوط کرد و بیماران و کارکنان بخش مراقبت های ویژه مجاور را تخلیه کردند.
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین تقریباً هر روز سعی می کنند با هواپیماهای بدون سرنشین به اهدافی در مناطق مرزی و مرکزی روسیه حمله کنند. نیروهای پدافند هوایی با موفقیت هواپیماهای دشمن را رهگیری می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала