وزارت دفاع بریتانیا به کمبود بی حد تسلیحات مواجه شده است

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Послы США, Британии и Канады вызваны в МИД России
Послы США, Британии и Канады вызваны в МИД России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2024
عضو شوید
NYT: وزارت دفاع بریتانیا با بیشترین کمبود بودجه برای تدارکات مواجه است.
به گزارش اسپوتنیک، پنتاگن تلاش های انجام شده توسط کیف را حمله متقابل نمی داند نیویارک تایمز می نویسد مقامات پنتاگون تلاش های انجام شده توسط اوکراین در تابستان گذشته را حمله متقابل نمی دانند.
این روزنامه می نویسد: "حمله متقابل شکست خورده است. برخی از مقامات پنتاگون می گویند که آنها تلاش های تابستان گذشته را به هیچ عنوان حمله متقابل نمی دانند."
حمله اوکراین در 4 جون 2023 آغاز شد و سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت: "حمله متقابل" نه تنها متوقف شده است، "این یک شکست است." در جون، پوتین خاطرنشان کرد که اوکراین در حمله متقابل شکست خورده است، ابتکار عمل در دست نیروهای مسلح روسیه بود و اگر به همین منوال ادامه یابد، به زودی مسئله دولت اوکراین مطرح خواهد شد.
پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2018
پنتاگن پول بیشتر برای جنگ می خواهد
همانطور که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 19 دسامبر 2023 گزارش داد، نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله خود، 159 هزار پرسنل نظامی، 121 هواپیما، 766 تانک از جمله 37 پلنگ را از دست دادند. شویگو پیش از این اعلام کرده بود که تامین تسلیحات غربی و وارد کردن ذخایر استراتژیک به نبرد توسط قوماندانی اوکراین تغییری در وضعیت میدان نبرد ایجاد نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала