پوتین در دیدار با گروسی: روسیه برای افزایش ایمنی ساختارهای هسته‌ای همه ای تلاش خود را انجام می‌دهد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и генеральный директор МАГАТЭ Рафаэль Гросси во время встречи
Президент РФ Владимир Путин и генеральный директор МАГАТЭ Рафаэль Гросси во время встречи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در نشست با دبیرکل سازمان هسته ای جهان گفت: روسیه آماده است تا رویدادهای انرژی هسته ای را با همه شریک های علاقه مند به اشتراک بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روز چهارشنبه با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای دیدار کرد.
پوتین به گروسی سلام کرد و گفت: از دیدن او خوشحالم. رئیس جمهور گفت: ما به همکاری بسیار فعال با آژانس ادامه می دهیم، روسیه به همکاری در بسیاری از زمینه ها ادامه می دهد.
رئیس جمهور روسیه گفت: "ما یکی از رهبران بلامنازع در این زمینه در جهان باقی می مانیم. ما نه تنها فعالیت می کنیم، بلکه فعالانه انرژی هسته ای را توسعه می دهیم، بلکه آن را نوعی انرژی دوستدار محیط زیست می دانیم. ما هر کاری برای بهبود ایمنی در ساختارهای هسته ای انجام می دهیم".
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی هسته ای گفت: روسیه آماده است تا تحولات انرژی هسته‌ای را با همه شرکای علاقه‌مند به اشتراک بگذارد".
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی هسته ای در اقامتگاه دولتی بوچاروف روچی، گفت: روسیه آماده انجام هر کاری برای تضمین امنیت در هر نقطه‌ای که با انرژی هسته‌ای ارتباط دارد، انجام دهد".
پوتین گفت: "می دانم که شما مسائل حساس و مهمی را در دستور کار نشست امروز دارید. و ما، البته، آماده هستیم که درباره ای آنها بحث کنیم و هر کاری را برای اطمینان از ایمنی در هر نقطه ای که به نوعی با انرژی هسته ای مرتبط هستیم، انجام دهیم".
پوتین در دیدار با گروسی: روسیه برای همکاری بیشتر با آژانس در همه جهات آماده است و از اقدامات متقابل سپاسگزار است.
گروسی در دیدار با پوتین به موقع بودن گفتگوی خود را بیان کرد.
گروسی گفت، که گفتگو با پوتین بسیار مهم است و او آماده است تا درباره ای موضوعات حساس بحث کند.
گروسی در دیدار با پوتین گفت که آماده است درباره موضوعات حساس گفتگو کند
رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی هسته ای، به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره اهمیت و به موقع بودن نشست و همچنین آمادگی آنها برای گفتگو درباره موضوعات حساس گفت.
او گفت: "اینجا بودن برای من خیلی مهم است. نخستین گفتگوی ما یک سال و نیم پیش در سن پترزبورگ انجام شد، نشست مهمی بود. به نظر من همه چیزهایی که از آن زمان تاکنون رخ داده است، به موقع بودن این گفتگو را بیشتر نشان می دهد. چالش هایی وجود دارد، مسائل حساسی وجود دارد. در اینجا، من و آقای لیخاچف یک نشست صبح طولانی با کارشناسان خود برگزار کردیم و در مورد موضوعات مختلف بحث کردیم. به نظر من، این گفتگو بسیار مهم است و من از این فرصت قدردانی می‌کنم و آماده‌ام که همه این موضوعات را با شما در میان بگذارم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала