روشنگری وزارت دفاع روسیه درباره ای نمایشنامه ای احتمالی غرب برای یورش به روسیه

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: یک عملیات هوایی-زمینی یا هوایی-دریایی ممکن است در برابر روسیه راه اندازی شود.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه "اندیشه نظامی" منتشر شده از سوی وزارت دفاع روسیه نوشته است، که یک عملیات هوایی-زمینی یا هوایی-دریایی می تواند در برابر روسیه راه اندازی شود که با یک یورش سریع جهانی و همزمان چندین یورش موشکی و هوایی گسترده همراه خواهد بود.
همانطور که در این نشریه اشاره شد، امروز کارشناسان خارجی در حال بررسی ایجاد نوع جدیدی از تشکیلات نظامی، به اصطلاح "تشکیلات عملیاتی مشترک" هستند.
برپایه برنامه ای آنها، این تشکیلات باید گروه های جمع و جور و بسیار متحرک چند گونه ای از نیروها باشند، که بتوانند یورش ها همزمان و همه جانبه بر زیرساخت های اداری-سیاسی و نظامی- صنعتی دشمن در تمامی عرصه ها اعم از زمینی، دریایی، هوایی، فضایی و اطلاعاتی به انجام برسانند.
ناتو در حال رزمایش برای یورش بر روسیه و بلاروس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
ناتو در حال رزمایش برای یورش بر روسیه و بلاروس 
انتظار می رود عملیات هوا-زمین (دریا) به صورت کمپین عملیاتی در این تشکیلات پیش از دیگر گروه ها استفاده شود. افزون بر این، آنها با عملیات تهاجمی هوایی (از سال 2030 - هوافضا، در آینده - فضا-هوایی) آغاز خواهند شد که شامل یک حمله سریع (ناگهانی) جهانی و چندین ضربه موشکی و هوایی بزرگ (از 2 تا 3 و یا از 5 تا 7 ضربه) است. در عین حال، هوانوردی یکی از اولین گروه هایی خواهد بود که به عنوان مانورپذیرترین و سازگارترین نوع نیروها شاید حتی قبل از استقرار گروه اصلی وارد عملیات رزمی می شود.
نویسندگان می نویسند، که پیش از آغاز مرحله فعال عملیات، تشکل های عملیاتی دشمن اقدامات تحریک آمیز، خرابکاری، اطلاعاتی و سایر اقدامات بالقوه تهاجمی، از جمله به منظور کنترل وضعیت را انجام خواهند داد. متجاوز همه نوع شناسایی را تقویت خواهد کرد و پروازهای منظم هواپیماها و پهپادها را در نزدیکی مرزهای دولتی کشور انجام خواهد داد، از جمله پرواز بمب افکن های استراتژیک. همچنین امکان برگزاری رزمایش با حضور گروه های ناو هواپیمابر و کشتی های حامل موشک های کروز وجود دارد.
در عین حال، "اندیشه نظامی" تصریح می کند که قدرت رزمی و نفرات نیروهای متحده دشمن در زمان صلح می تواند 50 تا 70 درصد کل نفرات گروه های ترکیبی باشد که در طول جنگ عمل خواهد کرد.
بدین ترتیب، این عوامل سیستم تهدیدات علیه فدراسیون روسیه را از نظر نظامی گسترش می‌دهند که الزامات جدیدی را برای افزایش سطح امنیت فدراسیون روسیه ایجاد می‌کند که در آن نیروهای هوافضا یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کنند.
در این راستا، نشریه نامبرده می نویسد که نقش فزاینده نیروهای هوافضا در ساختار کلی درگیری‌های نظامی، وظایف جدیدی را پیش روی آنها قرار می‌دهد. تجهیز نیروهای هوافضای روسیه به انواع جدید و مدرن مجموعه های هوانوردی (از جمله هواپیماهای بدون سرنشین) و سیستم های تسلیحاتی، معرفی سیستم های کنترل خودکار مدرن، بهبود پشتیبانی اطلاعاتی و غیره برای سیستم امنیتی فدراسیون روسیه ضروری خواهد بود.
در مقاله منتشره آمده است:"همچنین لازم است دیدگاه های جدیدی در مورد سازماندهی استفاده رزمی از نیروهای هوایی هم در زمان صلح و هم در زمان جنگ ایجاد شود، که مطابق با اشکال موجود و آتی استفاده از آنها و روش های عمل ابزار حمله هوایی دشمن باشد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала