وزیر دفاع آلمان: درز گفت و گوی افسران آلمانی به دلیل هک کردن سیستم ها نبود

© AP Photo / Michael SohnНовоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине
Новоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2024
عضو شوید
وزیر دفاع آلمان امروز گفت، که افشای گفت و گوی افسران آلمانی به دلیل هک کردن سیستم های ارتباطی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان روز سه‌شنبه گفت: افشای گفت وگوی افسران ارشد آلمانی درباره ای یورش احتمالی به پل کریمه با بکارگیری از موشک‌های کروز تاروس به دلیل هک کردن سیستم‌های ارتباطی وزارت دفاع آلمان نبوده است.
وزیر دفاع آلمان روز سه شنبه یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ای نخستین نتایج تحقیقاتی که در پیوند با افشای یک گفت وگوی نظامی آغاز شده بود، برگزار کرد.
Бригадный генерал ВВС Германии Франк Грефе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2024
شوک آلمانی ها از گفت و گوی نظامیان این کشور درباره ای یورش به پل کریمه
پیستوریوس گفت: "نخستین نتیجه این است که سیستم های ارتباطی ما به خطر نیفتاده است".
وی تایید کرد، که گفت و گوی منتشر شده بین افسران آلمانی در نسخه ای از پلتفرم آنلاین WebEx انجام شده است که از سوی وزارت دفاع برای گفت و گوهای محرمانه تایید شده است.
وی همچنین اظهار داشت که سرورهای مورد استفاده منحصراً در آلمان قرار دارند.
رئیس وزارت دفاع آلمان: یک گفت وگوی نظامی آلمانی به دلیل یک ارتباط ناامن فاش شد.
بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان روز سه‌شنبه اعلام کرد، که دلیل درز گفت و گوی افسران عالی‌رتبه آلمانی درباره یورش های احتمالی به پل کریمه با استفاده از موشک‌های کروز تاروس، ارتباط ناامن یکی از شرکت‌کنندگان در کنفرانس بوده است.
وزیر دفاع آلمان روز سه شنبه یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اولین نتایج تحقیقاتی که در رابطه با افشای یک مکالمه نظامی آغاز شده بود، برگزار کرد.
پیستوریوس گفت: "دوم: دلیل امکان ضبط گفت و گوی افسران نیروی هوایی، خطای کاربر فردی بود. همه شرکت کنندگان از روش اتصال ایمن پیروی نکردند. بر اساس گزارش‌ها، نشت داده‌ای از یک شرکت‌کننده (گفت و گو) در سنگاپور وجود داشت".
وزیر گفت، که از طریق شبکه عمومی ارتباط برقرار شده بود. او آنچه را که اتفاق افتاد "یک اشتباه بسیار جدی" خواند.
رئیس وزارت دفاع آلمان از آغاز بازرسی انضباطی شرکت کنندگان در گفت و گوی شنود شده خبر داد
بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان گفت، که صبح روز سه‌شنبه فرمانی مبنی بر بازرسی انضباطی پیش‌بازجویی از شرکت‌کنندگان در گفت و گو بین افسران عالی‌رتبه آلمانی درباره ای یورش احتمالی به پل کریمه با استفاده از موشک‌های کروز تاروس امضا کرد.
وزیر دفاع آلمان روز سه شنبه یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ای نخستین نتایج تحقیقاتی که در رابطه با افشای یک مکالمه نظامی آغاز شده بود، برگزار کرد.
پیستوریوس گفت: "امروز صبح من (حکمی درباره ای) یک تحقیق انضباطی از شرکت کنندگان در کنفرانس را امضا کردم".
وی تاکید کرد، که بازرسی بر همه شرکت کنندگان در گفت و گو از آن میان بازرس نیروی هوایی آلمان اینگو گرهارتز انجام خواهد شد.
پیستوریوس گفت: "اما باز هم، در حال حاضر هیچ پیامد شخصی در دستور کار نیست".
رئیس وزارت دفاع آلمان پس از گفت و گو با شریک های خارجی درباره ای افشای اطلاعات: اعتماد آنها تضعیف نشده است
بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان روز سه شنبه گفت، که با شریک های خارجی درباره ای وضعیت درز گفت و گو بین افسران عالی رتبه آلمانی درباره یورش احتمالی به پل کریمه با استفاده از موشک های کروز تاروس گفتگو کرده است.
به گفته وی، اعتماد به آلمان وجود دارد، تضعیف نشده است.
وزیر دفاع آلمان روز سه شنبه یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ای نخستین نتایج تحقیقاتی که در رابطه با افشای یک گفت و گوی نظامی آغاز شده بود، برگزار کرد.
پیستوریوس گفت: "دیروز با شریک ها و همکارانم گفت و گوی تیلیفونی داشتم: اعتماد به آلمان تضعیف نشده است. همه از تهدید چنین شنودهایی می‌دانند و همه می‌دانند که محافظت 100 درصدی در برابر آنها غیرممکن است".
رئیس وزارت دفاع آلمان حضور یک "جاسوس روس" در گفت و گوی نظامی منتشر شده را رد کرد
بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، روز سه‌شنبه گفت، که احتمال دخالت یک "جاسوس روسی" در گفتگو میان افسران ارشد آلمانی درباره ای یورش احتمالی به پل کریمه با استفاده از موشک‌های کروز تاروس را رد می‌کند.
پیستوریوس گفت: "من کاملاً می توانم رد کنم که این اتفاق نیفتاده است: هیچ جاسوس روس یا هیچ فرد خارجی دیگری در این کنفرانس WebEx وجود نداشت".
پیشتر در روز 3 مارچ (یکشنبه)، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه‌ای "راسیا سوودنیا" و کانال تلویزیونی "آر تی" پس از انتشار مکالمه ضبط شده افسران بوندسوهر در مورد احتمال حمله به به پل کریمه، امکان انتشار مکالمه جدیدی را رد نکرد.
یادآوری می کنیم، که روز جمعه روز نخست ماه مارچ، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای راسیا سیوودنیا و شبکه ای تلویزیونی راشیا تودی گفت، که او یک نوار شنیداری به دست آورده است، که در آن افسران عالی رتبه بوندسوهر آلمان در مورد چگونگی بمباران پل کریمه صحبت می کنند.
به گفته او، در این نوار شنیداری، افسران بوندسوره از ارتش امریکا و بریتانیا یاد می‌کنند و "به طور اتفاقی بحث می‌کنند که اینها برای مدت طولانی مستقیماً در درگیری شرکت داشته‌اند".
سپس در همان روز، سیمونیان متن گفتگو و سپس خود نوارش شنیداری را منتشر کرد و با قضاوت آنها، چهار نماینده ارشد بوندسوهر از جمله رئیس بخش عملیات و تمرین نیروی هوایی در گفتگو شرکت کردند.
فرستادن احتمالی موشک تاروس به اوکراین و یورش اوکراینی ها به پل کریمه. از جمله، بحث در مورد نحوه نصب موشک‌های تاروس و آموزش ارتش اوکراین برای پرتاب موشک بر پل کریمه به گونه‌ای که از "خط قرمز" عبور نکند و به شرکت کنندگان آشکار درگیری در اوکراین تبدیل نشود، ضبط شده است.
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه در رابطه با گفت و گوی عمومی افسران آلمانی درباره حملات احتمالی به پل کریمه گفت: طرف روسی خواهان توضیح از آلمان است".
به گفته سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، وضعیت ضبط مکالمه بین افسران آلمانی از یک سو شگفت‌انگیز است، اما از سوی دیگر، "صورت همکاران ما در ناتو کاملاً پر از کرک است".
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، در مورد متن ضبط شده افسران بلندپایه آلمانی درباره حمله به پل کریمه اظهار داشت: "بالاخره آلمان ها دوباره به دشمنان قسم خورده روسیه تبدیل شده اند".
نایب رئیس شورای فدراسیون، کنستانتین کوساچف، پیشتر گفته بود رسوایی ضبط شده از مذاکرات بین افسران بوندسوره در مورد برنامه های حمله به پل کریمه، نقش واقعی آلمان در درگیری اوکراین را نشان می دهد و کاملاً اظهارات اولاف شولتس نخست وزیر آلمان را رد می کند. پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت که اتحادیه اروپا با ایجاد "ائتلاف نهم برای حملات عمیق" موافقت کرده است که موشک‌های میان‌برد و دوربرد اوکراین را تامین می‌کند. او همچنین گفت که فرانسه برای جلوگیری از "پیروزی روسیه در این جنگ" هر کاری انجام خواهد داد. به گفته وی، رهبران کشورهای غربی در مورد امکان فرستادن نیرو به اوکراین گفت و گو کرده اند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. اندکی پس از اظهارات ماکرون، اولاف شولتس، نخست وزیر آلمان و بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان گفتند، که آلمان نظامیان خود را به اوکراین نمی‌فرستد و شولز تأکید کرد که کشورهای ناتو در کل قرار نیست این کار را انجام دهند. افزون بر این، نخست وزیر دوباره اعلام کردند که هیچ برنامه ای برای ارسال وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала