ایالات متحده زنگ خطر را به قوای مسلح اوکراین به صدا آورد

© Sputnik / Stringer Празднование 25-й годовщины Вооруженных сил Украины во Львове
Празднование 25-й годовщины Вооруженных сил Украины во Львове - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2024
عضو شوید
دگروال متقاعد مک گرگور: قوای مسلح روسیه در حال حرکت است و به پیش میرود، تقریباً با هیچ مقاومتی از سوی نیروهای مسلح اوکراین روبرو نشده اند.
به گزارش اسپوتنیک، دگروال داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون در پخش برنامه پادکست BCM که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، گفت: قوای مسلح روسیه به طور سیستماتیک در تمام خط مقدم با حداقل مقاومت ارائه شده توسط قوای اوکراین به جلو حرکت می کند. "در میدان نبرد، نیروهای مسلح اوکراین اکثر مواضع خود را رها کردند.
روس‌ها به آرامی اما مطمئناً در بیشتر موارد بدون مواجهه با مقاومت قوای مسلح اوکراین یا مواجهه با تلاش‌های بیهوده برای مقابله به جلو حرکت می‌کنند.
مک گرگور همچنین تاکید کرد که ملت اوکراین نابود شده است، زیرا بسیاری از شهروندان، یا کشور خود را ترک کردند یا در جبهه کشته و زخمی شدند. در طول هفته گذشته، نیروهای مسلح روسیه چندین شهرک را در DPR آزاد کردند: Pobeda، Lastochkino، Severnoye و Petrovskoye. پتروفسکویه در پنج کیلومتری شمال غربی آودیوکا قرار دارد که در 17 فبروری توسط نیروهای روسی آزاد شد.
Танки Т-72 на репетиции парада к 75-летию Сталинградской битвы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2024
روسیه دو حمله اوکراین را دفع کرد
وزیر دفاع سرگئی شویگو طی کنفرانس تلیفونی با رهبری نیروهای مسلح روسیه، اعلام کرد که تلفات اوکراین در فبروری از 23 هزار نفر فراتر رفته است. وی اظهار داشت که کیف ذخایر باقیمانده خود را به نبرد می اندازد و با عجله بسیج اجباری را برای جلوگیری از فروپاشی دفاعی خود انجام می دهد. همزمان، قطعات نظامی روسیه در حال حرکت به پیش و گسترش مناطق تحت کنترل خود هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала