شولتس درباره ای انتشار نوار شنیداری کارکنان نظامی آلمان: به طور سریع در حال بررسی است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Федеральный канцлер Германии Олаф Шольц покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали
Федеральный канцлер Германии Олаф Шольц покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2024
عضو شوید
نخست وزیر آلمان درباره ای انتشار نوار شنیدار نظامیان این کشور درباره ای یورش بر پل کریمه گفت: بررسی کامل، فشرده و سریع در حال انجام است.
به گزارش اسپوتنیک، اولاف شولتس، نخست وزیر آلمان در جریان سفرش به ایتالیا در پاسخ به پرسش خبرنگار DPA گفت: "در آلمان، در پیوند با انتشار نوار شنیداری گفت و گوی منتشرشده میان نظامی آلمان، بررسی های کامل، فشرده و سریع در حال انجام است.
شکایت آلمانی ها از تحریم های متقابل روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2024
لاوروف درباره ای نوار شنیداری گفت و گوی کارکنان نظامی آلمان: اردوگاه جنگ در اروپا هنوز نیرومند است
شولتس در پاسخ به پرسش درباره آسیب احتمالی سیاست خارجی گفت: "به همین دلیل است که اکنون این موضوع بسیار دقیق، بسیار فشرده و بسیار سریع بررسی می شود. این چیزی است که لازم است".
پیش از این، آستین، رئیس پنتاگون گفته بود که اگر اوکراین شکست بخورد، ناتو مجبور به اقدام در برابر روسیه خواهد شد.
پیش از این وزارت دفاع آلمان از اظهار نظر در مورد ادعای ضبط مکالمه بین ارتش آلمان در مورد حمله موشک های تاروس به پل کریمه به اسپوتنیک خودداری کرد. در همان زمان، این وزارتخانه در پاسخ به درخواست پورتال خبری T-Online گزارش داد که ضد جاسوسی آلمان در حال بررسی شنود احتمالی مکالمات بین افسران آلمانی است.
Перекрытие движения на Крымском мосту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2024
متعجب شدن خبرنگاران در آلمان از سکوت مقام ها پس از لو رفتن گفت و گوی افسران درباره ای پل کریمه
ولت سپس گزارش داد، که این ضبط در بین افراد درجه یک در بوندسوهر توزیع می شود و ارتش آن را معتبر می داند.
نشریه Bild نیز به نوبه خود گزارش داد، که در مورد صحت ضبط بسیار می گوید و در بخش آلمانی شبکه اجتماعی ایکس با اصرار بوندسوهر تعدادی از حساب های توزیع کننده آن مسدود شدند.د.
Солдаты немецкого Бундесвера во время военных учений НАТО в Вильнюсе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2024
متن کامل گفتگوی نیروهای مسلح آلمان درباره حمله به پل کریمه
یادآوری می کنیم، که روز جمعه، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای راسیا سیوودنیا و شبکه ای تلویزیونی راشیا تودی گفت، که او یک فایل شنیداری به دست آورده است، که در آن افسران عالی رتبه بوندسوهر آلمان در مورد چگونگی بمباران پل کریمه صحبت می کنند.
به گفته او، در این فایل شنیداری، افسران بوندسوره از ارتش امریکا و بریتانیا یاد می‌کنند و "به طور اتفاقی بحث می‌کنند که اینها برای مدت طولانی مستقیماً در درگیری شرکت داشته‌اند".
سپس در همان روز، سیمونیان متن گفتگو و سپس خود نوارش شنیداری را منتشر کرد و با قضاوت آنها، چهار نماینده ارشد بوندسوهر از جمله رئیس بخش عملیات و تمرین نیروی هوایی در گفتگو شرکت کردند.
فرستادن احتمالی موشک تاروس به اوکراین و یورش اوکراینی ها به پل کریمه. از جمله، بحث در مورد نحوه نصب موشک‌های تاروس و آموزش ارتش اوکراین برای پرتاب موشک بر پل کریمه به گونه‌ای که از "خط قرمز" عبور نکند و به شرکت کنندگان آشکار درگیری در اوکراین تبدیل نشود، ضبط شده است.
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه در رابطه با گفت و گوی عمومی افسران آلمانی درباره حملات احتمالی به پل کریمه گفت: طرف روسی خواهان توضیح از آلمان است".
به گفته سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، وضعیت ضبط مکالمه بین افسران آلمانی از یک سو شگفت‌انگیز است، اما از سوی دیگر، "صورت همکاران ما در ناتو کاملاً پر از کرک است".
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، در مورد متن ضبط شده افسران بلندپایه آلمانی درباره حمله به پل کریمه اظهار داشت: "بالاخره آلمان ها دوباره به دشمنان قسم خورده روسیه تبدیل شده اند".
نایب رئیس شورای فدراسیون، کنستانتین کوساچف، پیشتر گفته بود رسوایی ضبط شده از مذاکرات بین افسران بوندسوره در مورد برنامه های حمله به پل کریمه، نقش واقعی آلمان در درگیری اوکراین را نشان می دهد و کاملاً اظهارات اولاف شولتس نخست وزیر آلمان را رد می کند. پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت که اتحادیه اروپا با ایجاد "ائتلاف نهم برای حملات عمیق" موافقت کرده است که موشک‌های میان‌برد و دوربرد اوکراین را تامین می‌کند. او همچنین گفت که فرانسه برای جلوگیری از "پیروزی روسیه در این جنگ" هر کاری انجام خواهد داد. به گفته وی، رهبران کشورهای غربی در مورد امکان فرستادن نیرو به اوکراین گفت و گو کرده اند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. اندکی پس از اظهارات ماکرون، اولاف شولتس، نخست وزیر آلمان و بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان گفتند که آلمان نظامیان خود را به اوکراین نمی‌فرستد و شولز تأکید کرد که کشورهای ناتو در کل قرار نیست این کار را انجام دهند. علاوه بر این، نخست وزیر دوباره اعلام کردند که هیچ برنامه ای برای ارسال وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала