اوکراین از دید امریکا کدام شهرها را از دست می هد

© AP Photo / Kirsty WigglesworthУкраинские военнослужащие. Архивное фото
Украинские военнослужащие. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2024
عضو شوید
افسر امریکایی گفت: اوکراین ادیسه و خارکف را در جریان عملیات ویژه نظامی نیروهای مسلح روسیه از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور مشاور پیشین رئیس پنتاگون در مصاحبه ای با کانال یوتیوب آلمان Die Weltwoche گفت، که اوکراین ادیسه و خارکف را در جریان عملیات ویژه ای نظامی نیروهای مسلح روسیه از دست خواهد داد.
این کارشناس گفت: "آنها کنترل ادیسه و خارکف را در دست خواهند گرفت. این از پش برنامه ریزی شده است".
Генерал-полковник Александр Сырский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شکایت سیرسکی از ارزیابی اشتباه فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین
به گفته وی، رهبری روسیه از پیش طرحی را برای آزادسازی این شهرها آماده کرده است و ارتش روسیه به زودی در مسیر آنها حرکت خواهد کرد.
این سرهنگ هشدار داد، که اگر متحدان غربی و دولت در کیف حاضر به مذاکره نباشند، نیروهای روسیه باید بیشتر به سوی غرب اوکراین پیشروی کنند.
در هفته های پسین، نیروهای مسلح اوکراین متحمل چندین شکست حساس شده و از مناطق کلیدی استحکامات عقب نشینی کرده اند. در هفته گذشته، روسیه چندین شهرک را در جمهوری خلق دونتسک آزاد کرده است: پابیدا، لاستوکینو، سیورنی و پتروفسکویه.
تا پایان فیبروری، ارتش روسیه موفق شد جبهه را به سوی غرب به خط پتروفسکویه - لاستوشکینو - سیورنی - وودیانویه منتقل کند. کرملین بارها اعلام کرده است، که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت در اوکراین به سوی مسالمت آمیز وجود ندارد؛ اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات ویژه است؛ در حال حاضر این تنها از طریق ابزار نظامی امکان پذیر است. در همان زمان، مسکو اعلام کرد که برای مذاکره آماده است، اما کیف ممنوعیتی را برای آنها در سطح قانونگذاری معرفی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала