نظامیان آلمانی قصد حمله به پل کریمه دارند

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Пассажирский поезд едет по Крымскому мосту, Россия
Пассажирский поезд едет по Крымскому мосту, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2024
عضو شوید
رئیس عمومی گروه رسانه ای Rossiya Segodnya (روسیه امروز) و کانال تلویزیونی RT (راشا تودی)، خانم مارگاریتا سیمونیان، در کانال تلگرامی خود اعلام کرد یک فایل صوتی به دست آورده است که در آن افسران عالی رتبه قوای مسلح آلمان در مورد حملات به پل کریمه صحبت می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سیمونیان نوشت: درست در روزی که شولز (اولاف شولز صدراعظم آلمان) گفت که ناتو در مناقشه اوکراین شرکت نمی کند و نخواهد کرد، چیزی بسیار جالب توسط رفقای یونیفرم پوش به من منتقل شد. چنان سند خواندنی و صوتی جذابی که من واقعاً می خواهم آن را منتشر کنم. برای جلب رضایت مشترکین. در این نوار جالب، افسران بلندپایه قوای مسلح آلمان در مورد چگونگی بمباران پل کریمه صحبت می کنند و چگونه می توانند این کار را ماهرانه تر انجام دهند تا در همان زمان شولز آنها همچنان به صحبت درباره برکنار بودن کشورش از درگیری ادامه دهد".
به گفته وی، در این نوارصوتی 40 دقیقه‌ای، افسران قوای مسلح آلمان از قوای امریکا و بریتانیا نام می‌برند و "ضمناً بحث می‌کنند که اینها برای مدت طولانی مستقیماً در درگیری دخالت داشته‌اند".
سیمونیان افزود که درخواست رسمی خود به عنوان روزنامه نگار را به وزیر امور خارجه و سفیر آلمان و همچنین شخص شولتز ارائه کرده است.
سیمونیان در پایان نوشت: "ما واقعاً چگونه این را درک می کنیم؟ آیا وقت آن نرسیده است که روسیه فعالانه به آلمان یادآوری کند که انفجار پل های روسیه دفعه قبل برای آلمان چگونه به پایان رسید؟ من می خواهم پاسخ را ببینم، همانطور که در همه درخواست های رسانه های شما مرسوم است امروز وقت ناهار وگرنه هرگز نمی‌دانی فردا چه می شود".
پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت که اتحادیه اروپا با ایجاد "ائتلاف نهم برای حملات عمیق" موافقت کرده است که راکت‌های میان‌برد و دوربرد اوکراین را تامین می‌کند. مدت کوتاهی پس از اظهارات خود، شولز اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای ارسال راکتهای کروز دوربرد تاروس در اوکراین وجود ندارد.
روسیه معتقد است که ارسال تسلیحات به اوکراین مانع حل و فصل درگیری می شود. کشورهای ناتو را مستقیماً به درگیری می کشاند و " بازی با آتش است ". سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه از جمله با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها مستقیماً در درگیری شرکت دارند.
کرملین اعلام کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب کمکی به مذاکرات نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала